|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
+ Vader, krisiun, decapitated + Cannibal Corpse, Severe Torture, Dew Scented + Pantera 2000 - weet ik niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: pantera 2000 was vet ja !! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heb het kaartje nog liggen hier ergens! Was zeker vermakelijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Pfoe.. genoeg concerten gezien, geen volgorde : Saxon - graspop (toch wel absolute nummer 1) Cruachan vorige week... haha wat een machtige onzin ! Voor de rest weinig echt bijzonders gezien, oja, kreator op graspop was ook erg goed samen met DORO daar ! Slechtste concerten: Alle saaie death metal dit jaar, en als absolute dieptepunten: - Am tuat goudvishal ( ) - Vomitory (baroeg & 013) Ik, Wil Schuurman |
|
Dit jaar: + Arch Enemy op graspop + Bruce Dickenson (Graspop) + Ozzy - penumbra (vorige week in zwolle ) - Anathema (op graspop) - Immortal (graspop, wat een saai zooitje) |
|
quote: Verklaring daarvoor, Cruachan onzin, hallooooo Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
slecht: opeth @ doa stillborn @ solution goed finntroll @ doa thyrfing @ patronaat cruachan @ patronaat |
|
quote: Haha, nee man cruachan heerschte, maar dat gedoe d'romheen was machtige onzin RIDE ON! SEE YOU !! Ik, Wil Schuurman |
|
Beste: + The God Machine (Pukkelpop '93) + Red Hot Chili Peppers (jajaja.. Rock Werchter..'92 denk ik => modderfeest en iedereen halfnaakt) + Joe Satriani (2000) Slechtste: Gelukkig vergeet ik slechte optredens snel, maar ik denk dat ik Sisters of Mercy moet vermelden.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
++++++ Defamatory So What Ede |
|
beste: -In Flames (11 okt, hardenberg) -Dark Tranquillity (15 nov, eindhoven) -Sentenced (2 nov, Haarlem) slechtste: Tiamat in 013, Pain in Hardenberg(Vals!!hahaha), Lacuna Coil in Haarlem(Bah!!) Fall like an angel, rise like the devil |
|
Oja, nog een band die stipt op nummer 0 komt: Ancient ceremony (no mercy dacht ik) Wat een drama zeg... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Shit, die was ik nog vergeten! Vader op Noordschok! Ze kwamen net uit België, waren een uur te laat, speelden drie of vier nummers (brak, butt-geluid) en gingen weer weg, die klootzakken!! , wat ik nog het beste vond die dag, was absorbed! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
+Lacuna Coil in 't Patronaat dit jaar (zooooooooo lang naar toegeleefd) +Dream Theater op Graspop dit jaar +the Gathering in De Melkweg vorig jaar -Terranoid (voorprogramma the Gathering) dit jaar in 't Patronaat -Moonspell op Graspop dit jaar (saaaaaaaaaai) -Within Temptation op Bevrijdingsfestival Haarlem (waar was de magie van deze band van dat ze nog relatief onbekend waren ???) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 11-12-2002 11:56] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Je gaat toch niet serieus zeggen dat je die triestigheid vrijwillig heb bekeken he? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Das nog een van de bands die ik zoooo graag wil zien! |
|
Dit jaar: + Sear Bliss in de goudvishal + Primordial in de baroeg + My Dying Bride in de patronaat - American Head Charge op het Metalfest 2002 in 013 man o man zelden zo iets kuts gezien - Red Aim, als voorprogramma van In Extremo in de effenaar... vieze dikke heavy metal zanger die ook nog eens gaat strippen??? Iiiiiiiiuuuwww - Alle heavy metal bands die ik op wacken heb aan moeten horen, incl. alle irritante fans die erop af kwamen Zenial |
|
+ Moonspell (Hardenberg, Tilburg en Graspop) + My Dying Bride (Graspop en Wacken) + Officium Triste (Baroeg) Het enige wat ik ECHT niet leuk vond was Sinister ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
+ Dying Fetus (Eindhoven) + Alec Empire (Melkweg) + Thyrfing (Haarlem) - Dimmu Borgir (Lowlands) - Vader (Eindhoven) - Biohazard (Dynamo) There Will Be None Left |
|
+ molestor e.a. in de gloppe, perfecte sfeer, veel bier en een ontzettend vet geluid + slayer op ttp - intestterror, de tweede keer in cafe de mukkus, alles ging fout wat er fout kon gaan (bij de drums dan). Trieste gast |
|
Nile - XMass '01 Inhume - Azijnfabriek al lange tijd geleden Severe Torture - Bloodshed Fest 3 Dark Funeral - XMass '01 Vader - No Mercy '02 [] Alle troep op afgelopen Dynamo |
|
goed Arch Enemy - Effenaar Apocalyptica - Bibelot Finntroll - DOA 2002 Dimmu Borgir - eurorock 2001 godver dat zijn er vieer, ja jammer dan slecht Children - DOA 2002 Opeth - DOA 2002 "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Het geluid van Opeth was op DOA om te huilen, maar heeft iemand het einde van het optreden gezien? Dat maakte alles meer dan goed, wat een briljante oplossing. There Will Be None Left |
|
Let's see... + Sun Caged - Progpower + Decapitated - Effenaar + A.C.T. - Progpower + Bruce Dickinson - Graspop - kan zo snel effe niks bedenken... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |