|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Beste van de laatste tijd: -Windir in Oslo -Taake in Ieper -Thyrfing in Arnhem De slechtste weet ik zo niet want als een band kut is zuip ik me meestal van de planeet om de ellende te vergeten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat had ik dus bij Christian Death .....whahahaha, wat een enorme schijtband zeg! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
[quote]Op 11 december 2002 22:25 schreef Gangrad het volgende: + Isvind in de Baroeg Ik neem aan dat dat was tijdens de "Nights of revelation tour '97".Heb ze destijds in Geleen gezien.Inderdaad zeer vet Isvind is trouwens bezig met opnemen van nieuwe nummers. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! + Taake in Hengelo + Dismember in Sittard + Inhume in Arnhem - Dat wit ik toch niet meer |
|
hmm...een echte top 3...kan ik niet maken, ben niet goed in Top lijstjes maken maar goede optredens: Thyrfing(en Cruachan) afgelopen zondag in Goudvishal Inhume (en HELLTRUCKER!!!) - DeathGrind Festival 16 Nvoember, wederom Goudvishal Bolthorn (en Lord Belial) - wederom Goudvishal Ozzy op Ozzfest.. en vast ngo wel een paar..maar ben nog niet naar zoveel concerten geweest, vandaar en naar Goudvishal omdat het in Arnhem ligt, en woon in Arnhem |
|
HEUY!!!! - LOMP in Tegelen (we hadden achteraf meer moeten slopen en drinken ) |
|
quote: Hahahahahahahahaha wat was ik toen megaTJOKKEFOLL bezopen op het podium Volgens mij heb ik geen enkele tekst goed gezongen.Kon niet eens op m'n poten staan Ze wilden ons niet eens betalen omdat ik TE zat was tijdens mijn optreden hahahahahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Er was nog een trash/black band. Ik ging die band beetje voor lul zetten. Zanger werd boos, maar ja. |
|
HEUY!!!! Het was pas echt LOMP toen we alles hadden opgezopen (ook voor die 2 andere bands) voordat die andere bands begonnen met de soundcheck (was die er eigenlijk wel???) |
|
quote: Yep, ben nog altijd blij dat ik ze toen gezien heb. Hoop dat ze na een nieuwe release nog eens komen. Het word tijd dat er weer eens iets van ze uitkomt. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik wil bij deze graag een wissel aanvragen tussen opeth en finntroll I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Heb je een joker? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: ik wil een klinker kopen. Oud Vuil. |
|
Nee, het is: Hans, ik wil graag een klinker kopen. En NEE!! Je hebt geen geld genoeg om een klinker te kopen [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 11-12-2002 23:21] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik wil ook nog een joker inzetten en nog een band aan m'n lijstje met slechtste optredens toevoegen: The Dandy Warhols op Pukkelpop Dit was zo saai dat ik 't snel weer vergeten ben en d'r dus ook niet aan gedacht heb bij 't opstellen van mijn lijstje walgelijke optredens |
|
+++ Opeth in de Baroeg ++ Destroyer 666 in de Baroeg + Pungent Stench in de Baroeg (dat was afegelopen zondag) --- American Head Charge in de 013 -- Dimension 7 in de 013 - Eisregen in de Baroeg Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Children - DOA 2002 Opeth - DOA 2002 [/quote] dat kwam door het ongelooflijk slechte geluid...vanaf de andere kant van het podium was het wel errug tof wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
goed: Drowning Pool @ ozzfest In extremo @ bospop Biohazard @ DOA slecht: KITTIE met stip op 1 @ ozzfest within temptation @ ozzfest opeth@ DOA luuuuuuv is in the air......... |
|
quote:wat was er dan wel |
|
Sinds vannacht op nummer 1: Manowar!!! |
|
quote: hehe bij mij ook ergens VER bovenaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ok mijn lijstje van dit jaar: Best: -Doro -Nile -Vader -Cannibal Corpse, Dew-scented,Severe torture -at Wacken 2002: Green Carnation, Candlemass,Children of bodom, Exodus,My dying bride,Kreator, Nuclear Assault. -Nashville Pussy + Peter pan speedrock (Revenge of the Rock & Roll Monsters) -Motorhead + Anthrax Worst: -Lacuna Coil + Sentenced -Dimension 7 -After Forever -Oliver/Dawson Saxon |
|
quote: IDD, Nr 1 !!! Hail The Metal Kings ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Goed: CoB op Dynamo Cruachan in Efferaar Primordial in Baroeg Ozzy op Ozzfest Slecht: Within Temptation op Parkpop Within temptation op Dynamo Within Temptation op Ozzfest Alleen het zicht van die "bomen" en het horen van de soundcheck was al voldoende om zo ver mogelijk weg te lopen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |