|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
+++ Manowar (ijsselhalle, zwolle) ++ Dream Theater (Ahoy, Rotterdam) + Pain of Salvation (DOA) --- Biohazard (DOA) -- Bludgeon (Ijselhalle, Zwolle) - Opeth (DOA) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
beste wel veel goeds gezien/gehoord, maar slechtse: onzekeremeisjes punkband; de riplets heetten ze geloof ik, vals zingend, geen stage presence, uit de maat (tijdens tocado cd presentatie ofzo), met als hoogtepunt: ja we hebben hier de sheets met onze lyrics liggen, je kan ze halen als je interesse hebt, en het hele publiek begon honend te lachen And my marlboro light |
|
Hmm die staan binnenkort in Atak in Enschede, kutbands kijken is soms best leuk |
|
ik betreur het dat ik slechts 2 schoenen heb om richting podium te werken ps weet trouwens niet zeker meer of dat de naam van die band was, kon ook andere girlie-punk zijn... And my marlboro light |
|
quote: Lady Die misschien?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:ach vrouwen metal. |
|
quote: dat zou zeer zeker de namen kunnen zijn, sterker nog dat is hem! And my marlboro light |
|
Beste: + Tori Amos, Heineken Music hall 28 Nov + My Dying Bride, Patronaat Haarlem!!! + Rotten Sound, Middenbarak oestgeest ergens in Juli +Macabre, Baroeg + Krush&Malignant Tumour, Qbus Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Van dit jaar: Beste: +Primordial baroeg +Rotting Christ baroeg +Enthroned baroeg Slechtste: -Enthroned baroeg -Rotting Christ baroeg -Primordial baroeg Zenial |
|
Beste * Primordial baroeg * Therion Dynamo '99 * Iron Maiden Dynamo '01 Slechtste * Tidfall baroeg * Cradle of Filth TTP * Lacuna Coil Tilburg '01 (erg jammer) |
|
Van dit jaar: Beste: +Primordial baroeg +Primordial willem 2 +Rotting Christ baroeg Slechtste: -Enthroned baroeg -Enthroned willem 2 -Rotting Christ willem 2 Hoe snel wordt dit irritant? Zenial |
|
+ Slayer + Agression + Ozzy - Kitty - Within Temptation - Red hot chili peppers |
|
Het concert van HammerFall afgelopen zondag was ook wel een toppertje |
|
Beste 1. dream theater - ahoy 2. savatage - bospop 3. opeth - W2 Slechtste 1. ancient rites - perron 55 2. apocaliptica - bospop (sorry leuke band maar hier vond ik ze echt slecht) 3. megadeth - bospop (zelfde verhaal) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Slechtste; -Cruachan -Diabolic Die twee bands vond ik aardig ruk toen ik ze zag...verder nog iets heeeel slechts gezien. Verder heb ik niet echt een Top 3 van beste optredens. |
|
quote: Hahahaha, die meiden ken ik.. 1 meid zat bij mij in de klas (drumster) en de gitariste is een vriendin van me.. Laatst waren ze bij Rayman is laat trouwens.. Zwaar suckende muziek!! Aarrrrrrrgh!! Suffe simpele gitaarloopjes, altijd datzelfde stomme drumritme en 4 blêrende meiden Tegenwoordig zelfs met orgel erbij Ik snap niet dat ze zo populair zijn dat ze zelfs op Noorderslag spelen, in de Veronica gids staan, in de LiveXS, ed.. En de scene in Rotterdam zuigt.. Alleen punk, stoner en emocore |
|
quote: ah daarom wil je ons zaterdag daar heen hebben |
|
2002: + Hatebreed (013) + Flogging Molly (Lowlands) + Suicide Commando (Gothik New Wave Treffen Leipzig) - All Boro Kings (013) - Incantation (Canix, flame me....) - Discipline (Streetwise Festival Eindhoven) Pritt kills the Brazilian glue-scene |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |