|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen, Zaterdag 7 september een interresant concert in de Goudvishal te Arnhem. Lord Belial (Sweden) Bolthorn Imbolc Nepenthe Serenade of Darkness De muziek van deze bands is over het algemeen Black Metal met een paar Gothic en Death Metal invloeden. Tijden en Prijzen volgen nog. [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 14-07-2002 16:58] |
|
Ik kom ook! |
|
veeeeer weeeeeeg |
|
ik zal kijken of ik kan |
|
ik kom ook natuurlijk naar de goudviskom, zoals altijd maar weer. en de prijzen zullen wel weer te hoog zijn |
|
Nou dat zal aan ons niet liggen, wij drijven de kosten niet bepaald omhoog hehe |
|
De prijzen zullen niet over de 8,50 gaan. |
|
vind ik vrij hoog voor 1 bekende band |
|
ik ben er wel van de partij, ben wel benieuw hoe het serenade of darkness vergaat in de nieuwe bezetting, en imbolc is zeker vet, behalve de bassiste dan zet de h-j maar vast koud ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Uhmmmmm, Serenade of Darkness is al een flinke tijd uit elkaar. |
|
heb de nieuwe drummer van serenade laatst week nog geriddert in de so what |
|
Hmm, grappig. Dan weet jij dingen die ik niet weet. Welke helft van de band gaat dan verder met Serenade? |
|
Eric, Patrick en Wendy, ze hebben 2 leden van The Crowe magazine aangetrokken zang en ritme gitaar (jimmy(Zang)+ nogwat) en drummer (emiel) maarja die namen zeggen de meeste toch niks, behalve Wishmaster en Ghouilette dan [Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 16-07-2002 0:07] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Komt Bolthorn hier ook nog is in de buurt Zuid/Noord Holland liefst Haarlem |
|
Hmmm...we hebben nu nog wat concerten geplant voor Oktober met 2 "grote" namen, die concerten zullen in Amstelveen, Limburg en Arnhem Gehouden worden. Meer nieuws daarover komt nog. Verder zullen we proberen in November die kant een keer op te komen met 2 andere bands. So stay tuned www.bolthorn.com btw. Is al een tijdje niet geupdate wegens een lek in de server, maar zal snel geupdate worden. |
|
dan ben ik jarig weet niet of ik ga. |
|
quote:Ik snap er geen fuck meer van. Ik hoorde dat Patrick met de overige leden een nieuw project wilde starten? Ach, boeie. |
|
ze hadden beter uit elkaar kunnen blijven. |
|
quote:LOL, ach, ik wil geen slechte wooorden zeggen. |
|
ik ook niet hoor. Maar mijn ding is het zeker niet |
|
Nee, mijn stijl ook niet. Beetje veel toeters en bellen. |
|
Serenade of Darkness opent |
|
"en de prijzen zullen wel weer te hoog zijn" Goudvishal is juist een van de goedkopere zalen in de regio. Entree en drank is vrij goedkoop, bovendien makkelijk te bereiken. Maargoed. Ik geloof dat het de enige show van Lord Belial in Nederland is, dus 8,50 is het zeker waard... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
V666 : patrick was er eerst ook uitgestapt maar is later weer terug in de band gekomen..... maar ze hebben nu in iedergeval een beter drummer , en de zanger die ze nu hebben is heel wat afwisselder dan die ze eerst hadden... maarja we zullen het wel zien , de muziekkoers van hun zal ook wel een tikkie veranderen..... ik ben toch wel benieuwd naar overig materiaal van bolthorn vondt dat nummer day of chronicles een beetje afgezaagd.. ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Als ik vrij kan krijgen heel misschien, maar 5 + 6 september is er al zoveel death metal geweld.... dus ik denk niet dat ik aanwezig zal zijn Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |