|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
whaha!!! IK KOM niehiet!! Dit slaat nergens op. |
|
alleen al voor imbolc mot je komen snagger ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: KAAAAAAS Ik, Wil Schuurman |
|
De Kaasmensen zullen idd van de partij zijn... |
|
Klein kansje dat je op mij kan rekenen Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
Hey was jij niet uit die trein?! Hehehe, Maar just try!!! wordt een leuk concert! |
|
ik had begrepen dat serenade niet speelt ? up ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Oeh, ik wil daar wel heengaan, zal d'r ook m'n best voor doen. Imbolc is vette kaas! Ennuh, MetalHeus, misschien is dat dan een mooie gelegenheid om me naar dat cafe te slepen? MuayThaigerrr!! |
|
no problemo ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
VETTTTTT! Imbolc heerscht! Serenade lees ik net, gaat niet door?? damn... maar ach Nepenthe voor de 350'ste keer is ook leuk, Lord Belial zeeeeeeer benieuwd naar, en Bolthorn staat voor(weet ik sinds optreden in Ede ) een avond vol lol Heersch! ik ben daar! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 09-08-2002 16:06] |
|
Damn, ik wist niet dat Serenade niet door ging (en wij hebben het nog wel geregeld) anywayz, het wordt zeker gaaf. Jullie kunnen van Bolthorn wat nieuwe Shit verwachten, sneller maar melodieuzer |
|
quote: Lol maar wel serieuze METAL!!! BTW: Wij spelen als 1 na laatste voor Lord Belial. Don't miss it [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 09-08-2002 16:23] |
|
Nee september puilt al uit van de vele concerten en ik kan nou niet echt zeggen 'wat een line-up' Ik, Wil Schuurman |
|
Of je die foto even wilt vergeten hehe. Het gaat wel vet worden, en Lord Belial treedt verder niet in de buurt op dus is het zeker de moeite waard. |
|
Het is ook onze Demo presentatie |
|
ik kwam die drummert nog tegen van jullie vandaag, in nijmegen hij moest drumvellen hebben. (ik nieuwe versterker joepie joepie) |
|
Waar halen ze het geld toch allemaal vandaan Gitaarversterker Ghouliette? |
|
heb je je nieuwe leraar al gevonden, Ghoulie?? light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Yep onze drummer moet ook met Thronar opnemen dusch... |
|
Zaterdag 7 september (concert / black metal) BOLTHORN CD release show. Special guest: LORD BELIAL (SWE), IMBOLC, NEPENTHE, SERENADE OF DARKNESS Open 19:00 entrée € 8.00 vvk € 7.50 Reserveren voor concerten kan alléén telefonisch via: Info / Reserveringslijn: 026 - 4457683 Spreek DUIDELIJK in voor WELK CONCERT je wilt reserveren, HOEVEEL KAARTJES, JE NAAM en JE TELEFOON NUMMER. Let wel: je kan tot 24 uur voor aanvang je reservering nog wijzigen [als je onverhoopt toch met minder komt] of annuleren [bij ziekte of wat dan ook]. Maar aan de kassa moet je de hoeveelheid kaartjes afrekenen die je gereserveerd hebt. Gereserveerde kaartjes zijn tot een HALF UUR na aanvang op te halen. |
|
quote: gast, je vergeet mij, de immer charmante toetsenist van dit gezelschap, die door weer en wind de band is bijgebleven :D |
|
trouwens, naar mijn weten spelen we niet. ik had begrepen dat het was doorgegeven dat we niet meededen, maar blijkbaar is dat niet goed doorgegeven. Het is een beetje te kortdag, we zitten nog midden in het proces van de nieuwe leden molesteren totdat ze de muziek kennen. |
|
Hummm...heb daar niets van de goudvis over gehoord, maar het gerucht ging al. Is het met de goudvis overlegd??? |
|
ehhhhhhh.. er word nog steeds geroepen over Serenade.. maar ik heb ze gesproken, ent feest gaat niet door, dus.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |