|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat weet ik niet, ik heb het alleen van Eric en Patrick gehoord, die hadden het volgens mij doorgegeven, al een tijd geleden, vlak nadat we gevraagd werden. |
|
quote: Ok, dan zou de goudvis het al wel geregeld hebben... |
|
Ok, Dusch Serenade Speelt niet mee, dan is het dus: Zaterdag 7 september (concert / black metal) BOLTHORN CD release show. Special guest: LORD BELIAL (SWE) IMBOLC NEPENTHE Open 19:00 entrée € 8.00 vvk € 7.50 |
|
serenade speelt wel op het open podium in so what had ik begrepen de 31e ? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
klopt, een soort van try out om de nieuwe bandleden ff te laten wennen aan het podium en om zelf weer ff in te spelen enzo, het is toch weer een half jaar geleden dat we op de planken hebben gestaan denk ik. |
|
|
|
quote: Vet Interessant man |
|
Bestellen die kaartjes |
|
Hop Hop nach der top, komt voor Metal und Beer nach den Goudvis !!!!!Kaartjes bestellen, anders zijn ze mischien weg (serieus)!!!!! |
|
ik ben er wel trouwens |
|
Hey ben jij dan jarig?! (profiel even gecheckt ) |
|
hahaha uitverkocht is het echt niet hoor, er is maar 1 leuke band en dat is lord belial.. imbolc en lord belial zijn wel grappig, maar serenades of darkness is ronduit klote.. bah! maargoed.. LB wil ik wel zien, dus ik denk wel dat ik kom (zonder kaartjes te bestellen!) |
|
quote: yup, dat ben ik ja gaan jullie dan een nummertje voor smij spelen?? |
|
Bolthorn roeleerde En de rest ook wel |
|
kaas Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:\ maarre ik vond het erg gezellig en imbolc heerst!!!!!!!!! |
|
quote: Het was idd rustiger als verwacht, het liep nogal storm bij de dollhouse vandaar de hogere verwachting. |
|
Alvast een Preview Lord Belial Bolthorn Imbolc Nepenthe |
|
quote: |
|
HAHAHA... Hell yeah!! It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
quote: Hehehe, dat lees ik nu net iets te laat...maar beschouw er maar 1tje als voor jouw gespeeld Gefeliciteerd nog dan enneuh hoe oud ben je geworden? Wat heb je gekregen? leuke dag gehad? |
|
LB ook in tilburg gezien.... wie wil er fotos van???/ slayer tiete grolsch |
|
Wanneer treedt Bolthorn weer op? Laat me het dan ff weten.... Want jullie Roeleren |
|
Hey! We zijn bezig met het organiseren van nog een aantal concerten, die komen zsm op de website. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |