|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De line-up is als volgt: Katafalk Sauron Fluisterwoud Onheil Pyaemia Wie gaan er allemaal? -Rammoth Don't touch me. I'm evil. |
|
beetje vreemde line-up wat moet pyaemia tussen onheil en fluisterwoud No meat is sweater |
|
als ik niet op vak ga, ga ik. ok koud dan kan je mee! |
|
Hmmm dan zit ik in Enschede op de Wacken-preparty . |
|
quote: ik stuur wel een foto naar je op Don't touch me. I'm evil. |
|
Jammer van het kut bier, maar ik ben er denk ik ook wel. |
|
ik ga mijn best doen |
|
KUT BIER?? kutbier!!!? Baroeg heeft tegenwoordig ook HERTOG op de tap. Voor mij dus geen oranjeboom meer daVid |
|
quote: Ow, das dan helemaal mooi. Ik ben er al een tijdje niet geweest |
|
Hier is al een topik over. Ik ben er iig wel. |
|
het is geloof ik wel de bedoeling dat ik ging, maar was hier niet een ander topic over |
|
IK HEB ER ZIN AN! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ziet er niet verkeerd uit |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Pyaemia? Als zij niet komen ben ik er ook niet. |
|
ach ja, waarom zou je de underground eigenlijk ook steunen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Hehe, nee, ik zou al heel erg lang komen. Heb er zelfs al een topik over gemaakt, zal het eens zoeken. |
|
|
|
Pyaemia gaat niet door... |
|
quote: mjah, ik laat deze toch maar open - als ik er eerder bijgeweest was had ik'm dichtgegooid. Maar ik ben wel van plan te komen, al hangt het nog van een aantal dingen af. |
|
quote: Gaan we toch? |
|
Als jij gaat ga ik ook Anders is de date niet compleet |
|
Heil! Amok van Onheil hier... goed te zien dat mensen van hier naar Baroeg afreizen!!! |
|
Hey Amok, misschien binnenkort een foto van een Onheil shirt in Moskou, ze komen nog heel wat verder dan de 013 |
|
Met een beetje tellen en fantaseren zijn er tot nu toe 8 personen die komen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |