|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Speelden fluisterwoud als 1e? |
|
quote: Ja! Gaaf man, ik had ze nog nooit gezien |
|
gisteravond was gaaf ja.. goed gezopen en me prima vermaakt.. pijn in mijn nek en shit.. zeg.. firefox, kun je me een mailtje sturen bij de weg? fluisterwoud@hotmail.com en ik heb wel een meid met een shinign shirt zien lopen (een shining shirt dat nog niet in mijn bezit is )... hehehe Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
JIJ DUS!!!! hahahaha Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Jammer, door de kut-reisplanner van de ns was ik er pas om 9 uur (op lombardijen). Naja, volgende keer beter. Vonden nog meer mensen dat het geluid kut was, of ergerde ik me als enige d'r aan? |
|
quote: Hoort dat niet zo? |
|
quote: Beetje wazige blik... (Bier ik wil bier, nee ik mag geen bier, ik moet nog rijden... mopper)? Ja dat was ik [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 27-07-2002 14:50] |
|
het geluid bij onheil was best goed... tenminste, bij de dark funeral cover.. bij ons op het podium hoorde ik eigenlijk alleen maar bassdrum en gitaar.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
jullie geluid was nog heel behoorlijk vergeleken bij dat gelijd van onheil [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 27-07-2002 15:02] |
|
fluisterwoud Ik hoop dat ze volgende keer weer op UVA spelen, alleen dan iets later |
|
Haha, fluisterwoud is live niet eens zo heel bijzonder, of het moest gewoon aan het slechte geluid gelegen hebben (popfront, Zwolle) Vond grimm toen iig leuker. Life doesn't get much better than this! |
|
ik ook h-k... ik ook wel jammer dat het popfront zo'n barbie en ken tent is, waar neit geblowt en teveel gezopen mag worden Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
vind die gitarist van fluisterbout maar een zeurkous eigenlijk. |
|
ghoul: ga jij nou maar de kapotte auto spelen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
haha, bedoel je niet kapotte motor |
|
Het Onheil-optreden was een beetje raar. Sommige mensen waren onder de indruk of vonden het het beste optreden wat tot nu toe gedaan vonden. Anderen vonden het weer klote. Raaf, het geluid op het podium was bij ons ook klote. Ik hoorde mezelf helemaal niet maar omdat ik alle partijen toch wel uit mjn hoofd ken was dat voor de rest geen probleem. Het zaalgeluid scheen bij ons wel weer goed te zijn. Firefox (en anderen???), als je foto's hebt. Stuur ze aub ook naar amok@onheil.nl. Het zal ZEER gewaardeerd worden. |
|
ik heb wel wat foto's van onheil, als ik vanavond even tijd kan vinden stuur ik ze wel ff Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
|
|
hier nog wat foto's... heb ze zelf neit gemaakt maar ergens van het internet afgeplukt... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Mooi. Reeds getrueifyd [spelling?] zie ik. |
|
quote: jaja, die gitarist met de drummer bij, zijn echt een stelletje sjappies |
|
quote: welkn shirt bedoel je? Livets Andhallplats? |
|
quote: Ja, die heb ik idd. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |