|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kom niet! |
|
quote: |
|
Ik wil wel |
|
Ik Kom! heb gister iemand kunnen chartelen( ) |
|
bluurghj! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Moet het aan me voorbij laten gaan. |
|
ik kom ook niet |
|
jammer.. ik ga wel.. dus eht wordt leuk Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Weet iemand waarom Pyaemia niet komt? |
|
P. komt neit odmat Robert (drummer) zijn polsen in de prak heeft liggen.... "Wel jammer, anders was ik zeker gekomen." HOMO! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: |
|
ik ben dr ook (tis nu zeker dak kan) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vind het ook zeer jammer dat Pyaemia er niet isch. Dat was toch een beetje de band waar ik voor ging. |
|
quote: hm dus die komen serieus niet ? dacht eerst aan een grapje Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Op de site van de baroeg staat Pyaemia er nog gewoon bij. hmm de laatste update was 6/7 [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 23-07-2002 15:31] |
|
op de site van de baroeg staat nog niets (wat me ook "niets" verbaasd....) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
voor de 666ste keer.. P komt neit aangezien de drummer van P zijn polsen in de prak heeft liggen. Voorlopig spelen ze alleen nog maar op de cd presentatie van Severe Torture... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Pyaemia komt inderdaad niet vanwege een blessure van de drummer. Maar nogmaals: Ookal komt Pyaemia niet, Gewoon komen! Zoals het er nu naaruit ziet gaat het die avond heersen!! Er komen zelfs mensen helemaal uit Amerika om Onheil te bekijken. Ook komt er nog een groepje uit Belgie. En bij Onheil is er gewoon altijd een goede sfeer. Dus: BE THERE OR BE GAY!!! Voor mensen die ver weg wonen. De beste bands van de avond spelen als eerste. Eerst Fluisterwoud en daarna Onheil. Om 22:00 eindigt Onheil dus dan is er toch wel een trein te halen voor veel mensen? En een Onheil-shirt in Moskou whahaha?! Dat wil ik wel zien... [Dit bericht is gewijzigd door Amok op 23-07-2002 16:02] |
|
quote: keep your cool dude |
|
quote: Dat amerikanen gestoord zijn is niks nieuws, maar dit slaat echt alles! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Helaasch! Truër dan met een ZM shirt aan heb ik geen foto van mezelf in Moskou. Maar ik zal er vrijdag naar alle waarschijnlijkheid wel zijn. |
|
quote: HAHAHAHAHA, toevallig zijn er een paar homofiele Amerikanen die zich willen aftrekken op zogenaamde BM van Onheil. Ach laat ze toch, die mensen weten niet beter en Amok geilt daar wel op!! Jim succes!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig |
|
quote: Ik kom idd wel gewoon maar ik vind het echt jammer dat P niet komt. Het is gewoon een heershende band |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |