|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanaamd neuken :p |
|
Nou, ik ga zo lekker naar METAL kijken, en dan nog hopelijk tot diep in de nacht doorgaan, zal wel moeilijk worden want heb vannacht van drie tot zeven geslapen en dan ga ik naar mijn ouders en da's GEZELLIG en dezelfde avond weer terug, dan ga ik hier gitaarspelen en Diablo II spelen en metal draaien, en de volgende dag ook om 's middags bij Mörke en Witch curry te gaan maken en dat op te smikkelen en nog meer keet te schoppen om dan ook weer naar huis te keren, vrije dagen, feestdagen, HEERSCHEN!!! O zo. |
|
das mooi jongen |
|
quote:de mensheid en oorlog gaan hand in hand, kdenk niet dat de christenhonden er iets mee te maken hebben |
|
Geloof en oorlog gaan hand in hand, de meeste (niet alle) oorlogen zijn veroorzaakt door gebakkelij over geloof. Een oorlog tegen 'het geloof' zou voor de verandering eens leuk zijn.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Jah tuurlijk, dat hoef je mij niet te vertellen.. Dit topic gaat over kerst, en ik had het over Bush..dusch.. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 24-12-2002 17:39] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
En de industrie lui lopen binnen en liggen helemaal dubbel omdat alle domme kerstliefhebbers die kerst merchandise kopen. Populair dit jaar: de zingende kerstman $$$$$$$$$$ (Helaas heeft mn ma er ook 1 gehaald en deze zingt walchelijke liedjes PROOST!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 24-12-2002 17:45] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: gelukzak, ik ga nog halsbrekende toeren mogen uithalen om aan werk op nieuwjaar te ontsnappen en zo van een nacht vol Metal te genieten (lukt wel, heb ik vdaag vernomen) en vandaag zit ik hier tot 23u dat wordt kerstdiner in sneltreinvaart om meteen aan het leuke deel te beginnen: De wijn [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-12-2002 18:17] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: idd ik heb er ook een graf hekel aan Wiegen Meister ! |
|
Ik haat het omdat de winkels dan dicht zijn voor 2 dagen. En omdat iedereen opeens komt eten en je een heerlijk kerstdiner moet maken en blabla. Gadverdamme oma van 82 komt eten... Maar 2e kerstdag wel weer naar Lord of the Rings met mn ouders "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Bah, familie is juist geariveerd moet weg |
|
quote: aaaaawwww...have fun als dat lukt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Lotr 2 heerscht Kerst zuigt .. nog 2,5 uur wachten |
|
2,5 uur wachten waarop? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
De mooiste en liefste vrouw ter wereld |
|
hehe lief "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
vanavond met rasputin naar de kerk in de hoop op een forse donderpreek, laten we hopen dat ze in detail treden over hel en verdoemmenis, het was al erg genoeg dat we zaterdag Bally Brashuis (eens een speelbal van de duivel en occulte machten, nu een levenslustige evangelieprediker) hebben gemist, maar aangezien het kerst is zal het wel weer zon softie mis worden And my marlboro light |
|
oh oh zo true, en dan met pappie en mammie naar de Kerk ... zucht .. |
|
met pappie en mammie, helemaal niet, eigen initiatief And my marlboro light |
|
quote: Hij en ik troe?? Waar haal je dat idee nou weer vandaan?? edit: foutje weggehaald [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 24-12-2002 18:54] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zucht .. jammer ... |
|
hij en ik zul je verdomme bedoelen And my marlboro light |
|
quote: ja sorry, hij en ik. wat is er jammer jenje?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben wel troe, ik ga helemaal niet naar de kerk Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |