IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : fuck feestdagen en verjaardagen en kaartjes schrijven Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 13-05-2003 20:41 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Eindelijk weer een oud topic van niveau !!!


Wiegen Meister !


campske666
Usericon van campske666
Posted 05-11-2003 9:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Yep, mijn verjaardag komt er weer aan, en naar aloude traditie gaan we die weer proberen volledig dood te zwijgen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-11-2003 10:04 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

3x kerst dit jaar als het tegen zit *zucht* familie.....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 05-11-2003 10:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht



Kerst voor mij: s' middags eten met m'n ouders, s' avonds Palmke drinken op café.
En verder niks, geen familie, geen feestjes, niks....zalig...


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 05-11-2003 10:21 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 11:53 schreef the wounded immortal het volgende:
Wie heeft er hier ook zoon hekel een feestdagen?


Ik heb geen hekel aan feestdagen, alleen vieren wij vrij weinig. Sinterklaas en de verjaardagen, that's it. Feestdagen kunnen best gezellig zijn als je met een groep vrienden bent!

quote:
altijd mooi samen zitten met kersttdag en nieuwjaar met de familie, je deftig gedragen, propere kleren aan.


Allereerst vieren wij geen kerst en als we al iets vieren trekken we sowieso geen propere kleding aan ofzo, gewoon, wat we altijd dragen. Wordt dat nog steeds gedaan dan, propere kleding op feestdagen? Dat is toch allang passe...

quote:
En dan die klote verjaardagen. ieder1 die proficiat tegen je zegt, van mij krijgen ze altijd de vraag waarom
antwoord: omdat het je verjaardag is, met dan iets in de aard van antwoord als sow.


De enigen die mij feliciteren zijn mijn pa, ma, zus, oma en oom, de rest vergeet altijd mijn verjaardag en dat vind ik wel jammer. Het is toch leuk als er aan je gedacht wordt... En dat gedoe met drie zoenen vind ik WEL belachelijk, gewoon 'gefeliciteerd'is meer dan genoeg.

quote:
en kaartjes Wat heb je deraan, van ieder1 een klote kaatje in de bus. waar ze nog van verwachten dat je ze leest ook.

Vroeger kreeg ik wel dikwils kaartjes van vrienden maar nu niet meer, omdak ik er geen terug stuur.


Dat JIJ uberhaupt kaartjes kreeg...

quote:
Stel je vooren zeg, een kaartje op vakantie, met je verjaardag, kerstdag. Ik wil genieten van mijn vakantie niet mijn tijd verprutsen met kaartjes schrijven.


Niemand eist dat JIJ kaartjes schrijft, ik doe het zelf ook niet, maar mijn vrienden vinden me er niet minder om. Weetje, jij doet me aardig aan Dagobert Duck denken


campske666
Usericon van campske666
Posted 05-11-2003 10:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 10:21 schreef maniacM het volgende:
Wordt dat nog steeds gedaan dan, propere kleding op feestdagen? Dat is toch allang passe...






JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-11-2003 10:26 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 10:21 schreef maniacM het volgende:
Feestdagen kunnen best gezellig zijn als je met een groep vrienden bent!



Moet het daar per se een feestdag voor zijn?


this user is dead


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-11-2003 10:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 10:21 schreef maniacM het volgende:
Allereerst vieren wij geen kerst en als we al iets vieren trekken we sowieso geen propere kleding aan ofzo, gewoon, wat we altijd dragen. Wordt dat nog steeds gedaan dan, propere kleding op feestdagen? Dat is toch allang passe...
Dat is ZO 1999


campske666
Usericon van campske666
Posted 05-11-2003 10:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 05-11-2003 13:57 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

kom op mensen, traditie getrouw!



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-11-2003 14:00 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

kerstmis is leuk omdat we ons dan helemaal de tering vreten (familie EN schoonfamilie, dus 2 dagen vreten, 2 weken op de plee )

...en men wil nog wel eens een "present" afgeven... altijd leuk...
Kerstkaarten? vergeet de helft van de mensen...
Nette kleding? poets mijn kisten wel even, en trek een gestreken bandshirt aan

dat geouwehoer eromheen is alleen maar lastig


Bruce Banner


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-11-2003 14:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 november 2003 14:00 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
en trek een gestreken bandshirt aan

Uitslover!


Zenial


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-11-2003 14:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ik had begrepen dat jij je haren kamt met kerst


Bruce Banner


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-11-2003 14:27 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ga lekker naar X-mas fest, heb geen zin om twee dagen thuis te zitten, een dag headbangen en dan kerstmis kan ik nog wel bolwerken.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 05-11-2003 14:44 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Kaartjes gaan alleen naar diegenen die ik echt belangrijk vindt en van hen een kaartje ontvangen is om diezelfde reden leuk.

Verjaardagen zijn in mijn familie een noodzakelijk kwaad (men hecht er zóóóveel waarde aan) maar die van mij vier ik nooit. Althans, ik nodig niemand uit, wie komen wil is echter welkom. Maar dat zijn ze anders ook. Voordeel is wel dat er alleen mensen komen die uit zichzelf aan de verjaardag hebben gedacht en het dus blijkbaar belangrijk vinden. Dan heeft het tenminste nog enige betekenis.

Sinterklaas en kerst. Het zijn de enige momenten van het jaar waarop de familie van zowel mijn vriendin als die van mij nog bij elkaar komen. Vrij hypocriet... Verplichte aanwezigheid dus.

Oud en nieuw. Da´s gereserveerd voor vrienden en staat elk jaar weer garant voor een knalfuif! Elk jaar een ander thema, horror of vampieren ofzo. Verkleden verplicht. Errug leuk! Hoewel vuurwerk afsteken met opplak-nagels van een centimeter of 2 (vampierenfeestje ´99) vrij uitdagend is...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


metalfreaky
Usericon van metalfreaky
Posted 05-11-2003 19:22 by metalfreaky Wijzig reactieProfiel van metalfreakyQuote dit bericht

Waar ik een bloedhekel aan heb... Kerst en nieuw..


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 05-11-2003 22:27 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

quote:
Op 5 november 2003 10:04 schreef FireFox het volgende:
3x kerst dit jaar als het tegen zit *zucht* familie.....

Kerst voor mij: 2x familiebezoek en waarschijnlijk ook naar de kerk


Do or do not. There is no try.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-11-2003 22:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geweldig!! Lekker eten, wijn, bier, dagen vrij, geweldig!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-11-2003 22:34 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Kerst: bier zuipen op m'n ouders hun kosten


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-11-2003 22:41 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 22:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Geweldig!! Lekker eten, wijn, bier, dagen vrij, geweldig!!

Mja, dat eten vind ik er ook altijd leuk aan, als het niet overdadig is.

Alleen mogen kerst en nieuwjaar eens weer wat minder "eenzaam" zijn, thuis zitten met mijn ouders en wat familie aan tafel is voor mij niet altijd "sociaal".



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-11-2003 22:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Voor veel mensen niet, en dat terwijl het één van de weinige tijden in het jaar is dat het ook daadwerkelijk gebeurt.
Ik hou er in ieder geval wel van om tijd vrij te krijgen die ik mag doorbrengen met een aantal mensen die mij dierbaar zijn. Ik snap eigenlijk het hele topic niet.

Al ben ik niet zo van de kaartjes schrijven, ik moet zeggen dat ik het leuk vind om er één te krijgen. Wat ben ik eigenlijk een burgerlul aan het worden .


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-11-2003 22:44 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 5 november 2003 22:43 schreef Dwaallicht het volgende:

Al ben ik niet zo van de kaartjes schrijven, ik moet zeggen dat ik het leuk vind om er één te krijgen. Wat ben ik eigenlijk een burgerlul aan het worden .


Je begint idd steeds meer op mij te lijken tegenwoordig


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-11-2003 22:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 22:44 schreef Sjaan het volgende:
Je begint idd steeds meer op mij te lijken tegenwoordig

Oh, heb jij ook een gruwelijk knappe vriendin en een pik van 42 centimeter dan?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-11-2003 22:47 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 5 november 2003 22:46 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh, heb jij ook een gruwelijk knappe vriendin en een pik van 42 centimeter dan?


Geen vriendin, wel een vriend (die heeft nog een grotere)


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-11-2003 22:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 22:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Voor veel mensen niet, en dat terwijl het één van de weinige tijden in het jaar is dat het ook daadwerkelijk gebeurt.
Ik hou er in ieder geval wel van om tijd vrij te krijgen die ik mag doorbrengen met een aantal mensen die mij dierbaar zijn. Ik snap eigenlijk het hele topic niet.

Al ben ik niet zo van de kaartjes schrijven, ik moet zeggen dat ik het leuk vind om er één te krijgen. Wat ben ik eigenlijk een burgerlul aan het worden .

Neh, voor mij moeten ze feest- en verjaardgaen niet "fucken" Je kan er iets leuks van maken, gewoon even rondkijken. Ik zat vorig jaar met kerstmis eigenlijk gewoon helemaal aan de grond, maar ik heb dat mooi opgelost door 's avonds even bij een neef van me binnen te vallen, gewoon (met mate) zitten genieten van uitstekende wijn en gezelschapsspelen die ik anders nooit speel.

Die kerel zorgt van oud op nieuw ook vaak voor uitgelezen feetsjes: booze met liters, idiote spelletjes met een hele vrolijke bende en zalig eten. Van 1997 naar 1998 (ik kan er een jaar naast zitten) haden we zelfs een een accoustisch concertje gegeven met onze band.



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen