|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn ouders beginnen te zaggen als ik meer dan 3 glazen wijn drink |
|
fok it, al tien na tien en nog altijd niet beginnen freten! wanneer zullen ze eens leren ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
haha, wij zijn al begonnen om 7 uur, kdenk dak bijna in mijn nest kruip, kmoe morgen werken |
|
pfffrt, ik hoop dat er hier ergens een bom neerstuikt niet ver vandaan, dat het gedaan is ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Joepie, morgen kerst! |
|
quote:joepi morgen werken geen kerst |
|
Ik geraak maar niet zat hé... fuck kerst dus. |
|
quote: idd, lang leve de interactieve media! |
|
|
|
Jaaaaaaa die kaartjes zijn leuk "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik ben ook nie zat geraakt :/ en ik maar bijvullen en mijn pa maar verdacht kijken "is die fles nu weeral leeg?" it's over |
|
quote: Geen problemen mee hier. |
|
feestdagen zijn wel leuk.. lekker eten enzo mmmm en kaartjes schrijven doe ik nie aan |
|
zo fucking RIGHT, it SUCKS but then again, so do I fortune make history, pain makes memorie |
|
quote: en daar kom je nu pas mee? Oud Vuil. |
|
quote: heb je daar problemen mee?? k ken deze site pas sinds vandaag ok??and I just had to say it, want k dacht dat k r alleen in was... hey htf opload k zo'n pic??? fortune make history, pain makes memorie |
|
quote: Bij profiel achter usericon link van het plaatje zetten (plaatje moet wel op interslet staan) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik vind niets gezelliger dan een gezellige zitverjaardig met ranja en huilende, neuspeuterende 5jarige koters met hun trotse, libelle-aanbiddende moeders! [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 17-01-2003 19:26] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: yeah right Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
awel he en die ma's zijn dikwijls nog erger dan kinderen en drugs Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
wat een funzige kots smiley |
|
De winkelramen komen weer vol met van die melige hartjestoestanden. Ik hou wel van rood, het is heel die melige toestand rond Valentijn die me nu al de keel begint uit te hangen (dat deed het ook toen ik niet vrijgezel was)... Dat je dan wat gezelligs doet samen met en een kleinigheid koopt voor je vriendin, ok, maar waarom wordt dat zo verdomme uitgesmeerd??? Zelfs liefde (of de karikatuur die de schapen ervan maken)is een verkoopsmotief I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik haat verjaardagen. BAH!!! Ik haat zingen. Ik haat gemaakt blij gedoe. Geef mij maar gewoon een biertje en een stukje live muziek en ik ben blij. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Zingen op verjaardagen ?? Hoe oud word je dan? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |