|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze week was een special over graspop op error het nieuwe metalprogram op TMF (davy was op tv), wie kijkt er naar. |
|
Het is al verleden tijd? |
|
Wat is er verleden tijd |
|
Deze week WAS er een special over Graspop schreef je... |
|
ja en ik wil gewoon weten wie het gezien heeft. En wie er elke week naar error kijkt en wat die ervan vind |
|
ja nu kunnen we niet meer kijken, lekker hoor ik had het wel willen zien |
|
Error?? nooit van gehoord. |
|
error speelt elke maandagavond van 11 tot 12, er speelt vooral metal en af en toe eens plaatselijke punk en hardcorebands. Het nu metal gehalte word gelukkig tot het minimum beperkt. Ik heb het opgenomen, kzal nog eens kijken en de playlist hier noteren |
|
het heette eerst anders toch, was ook zo'n "metal" programma. |
|
Gewoon nieuwe naam voor Wet&Wild dus. Keek ik ook al niet meer naar. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
wet en wild: wet dankzij het huilen en wild (agressief) werd je van die kut muziek die elke week weer het zelfde was |
|
Error? Hmm, wat een naam zeg. Zal wel nog steeds kut zijn. |
|
quote: ja, dat ja. ik dacht dat helemaal weg was. |
|
kvind error wel beter, maar nu is er wel reclame tussen en een presentater, superonozel, maar als je zijn manier van doen gewoon word is ie wel grappig |
|
quote:Daar doe ik niet aan. Geef mij maar Headbangers Ball terug op MTV. Wet & Wild was altijd ruk voor zover ik me kan herinneren. En die andere van MTV... hmm, Supersuck of zo? Was ook gaar. |
|
inderdaad maar gans MTV zuigt |
|
Wanneer leren die media-eikels het nu eens en komt er een GOED, OUDERWETS KNALLED METAL programma, zonder al die NU-Metal /Hardcore /Punk shit. Gewoon een programma met HEAVY/SPEED/THRASH/DEATH/BLACK METAL. Waar zijn de tijden van Monsters Of Rock (SkyChannel) of het vroegere PowerHour (The Music Box) gebleven. I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
die kerel is zó hard irritant!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH DOOD EN VERNIELING! volgend jaar solliciteer ik wel bij tmf, zul je eens wat meemaken |
|
quote: Mosh op RTL+, gepresenteerd door die zangeres van Holy Moses, Sabine Claassen ofzow. Dat was een cool metal-programma vroeger. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
vroeger was allus betuuurr... :/ |
|
Waarom noemen ze het "error" en niet "True black metal heidsense mørke skøgen uurtje". Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
provocatie is nergens voor nodig [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-07-2002 15:14] Suck my piss |
|
Omdat het hele programma een vergissing is, en ze dat onbewust ook wel wisten... |
|
quote: Waar slaat dit weer op? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
offtopic geouwehoer [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-07-2002 15:15] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |