|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die demo het tofst, geweldig geluid (jaja, Zenial... Ik weet het! |
|
1 x live gezien, waanzinnig strak!! |
|
Tsja, als je een gitarist van At The Gates in de gelederen hebt zitten BLASTBEATS FOREVER |
|
Ook het perfecte voorprogramma van Slayer naar mijn idee! |
|
Het geluid is wel tof maar ik vind die zang zo enorm monotoon. Daardoor vind ik er meteen niets meer aan. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ze komen binnekort toch ook in de baroeg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, klopt ! Ergens in eind Februari / begin Maart volgens mij BLASTBEATS FOREVER |
|
IN maarft volgens mij ook in Metropool |
|
Vind ze een beetje saai eerlijk gezegt. Maar opzich wel een oke band |
|
quote: Ik zeg niks... Zenial |
|
Vette band al halen ze het bij lange na niet bij mighty AT THE GATES (GODZZZZZZ)... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ja OK, maar dan moet je natuurlijk wel van héééle goede huize komen hé !! BLASTBEATS FOREVER |
|
zalig groeptje |
|
Ik vond hun eerste plaat erg te pruimen. Die tweede muzikaal gezien ook. Ik ben alleen niet echt weg van Marco (zanger vanaf de tweede plaat). Die kerel haalt bijlange niet het niveau van zijn voorganger, verneukt live alle oude nummers en klinkt op de nieuwe nummers gewoon kut. Jammer voor de band, echt. Met die Peter hadden ze het veel verder kunnen brengen, dan nu met die brulaap. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dan ben ik daar quote: [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 13-12-2002 16:43] |
|
The Haunted heeeeeerst!!!!! Ik vind het echt een geniale band, vooral de cd (the haunted) Made me do it Fall like an angel, rise like the devil |
|
quote: En die halen het bij lange na weer niet bij Grotesque imho. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ware woorden! In the Embrace of Evil, DAT was pas een vuige pot metal. |
|
Hier kun je al een nummer downloaden van het nieuwe album, One Kill Wonder, van The Haunted: http://www.earacherecords.org/mp3s/Shithead.mp3 Hakkuh |
|
Nou, volgens mij is dat gewoon 'Shithead' |
|
20 replies in een topic over een van de betere thrash bands eind jaren 90/begin '00? De nieuwe plaat, ondanks zijn BreeZaH titel rEVOLVEr met een leuke woordspeling beukt echter wel alle pannen eraf! De productie is super, de gitaren zijn weer wat meer richting de eerste plaat, wat ieler, meer THRASH! Ook nummers met een lager tempo op en waarin Peter Dolving , een ietwat cleane zang hanteert.....hmm, ik weet nog niet wat ik daarmee moet...verder niets dan lof! |
|
Op de eerste plaat zong ie ook al af en toe met cleane vocalen. Ik vond het iig stukken beter dan die bosaap van een Marco Aro. Wat een kutzanger was dat, zeg. Dolving is de enige juiste zanger voor The Haunted! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik dacht dat die plaat meer "zang georiënteerd" zou worden ( en meestal is dat een synoniem voor commerciëler). |
|
Die eerste was ook met Dolving en klonk die commercieel? Niet bepaald me dunkt! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Als je het artwork bekijkt zou je zeggen van wel ja. De plaat hiervoor, One Kill Wonder klonk veel commercieler dan deze, qua productie. Volgens mij moest dat ook de klapper worden, dat bleef een beetje uit. Maar zoals ik al zei, kent deze plaat wel zijn rustpunten met meer 'zang'. Het is niet continue het gaspedaal vol open, maar is het geluid is wel meer richting de eerste plaat. Het is gewoon meer thrash....en zo hoort het... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 13-09-2004 13:48] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |