|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
wel grappig, ja |
|
zooj Suck my piss |
|
Ik vind Eleanor Rigby echt brilliant! En dan vooral de lyrics. Verder ken ik niet veel bij naam, maar als ik het hoor zal ik het wel herkennen alszijnde The Beatles. |
|
Ligt er heel erg aan. Ze hebben een hoop van die trieste liefdesliedjes en happy popdeuntjes, maar toen ze wat meer experimenteler bezig gingen hebben ze echt wel goede dingen gedaan... I AM THE WALRUS!!! Zenial |
|
Nee liever niet . |
|
quote: ja, dat is inderdaad ook een erg gaaf nummer. ik vind de taxman ook zeer goed (van wijlen Harrison) |
|
Diep respect voor die gasten, maar geen fan van hun muziek. Does that make any sense? Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: ja. |
|
De beatles shockeerden alle ouders in die tijd... zelfs metal lukt dat niet meer in deze tijd... En de muziek is ook heersch!! Tenminste... enkele nummers zijn leuk ja.. Ik, Wil Schuurman |
|
beatles zijn best oke the kinks zijn nog beter |
|
quote: dat is zo,de "rolling stones" trouwens ook. |
|
quote: En My Dying Bride is nog beter! Zenial |
|
The Beatles? Nee man, Del Shannon is de man! |
|
we all live in a yellow submarine, yellow subarine, yellow submarine! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Hello, hello, hello, hello, hello, hello, hello, hello! |
|
Beetje de Backstreet Boys van de sixties he. |
|
quote: nou, ze zijn niet in elkaar gezet, zoals de backstreet boys en dat soort boy bandjes wat door rijke mensen bij elkaar geraapt is. the monkeys trouwens wel, zouwen dat de eerste geweest zijn? Oud Vuil. |
|
quote: Niet in elkaar gezet nee, maar wel een geboetseerd imago, hersenspoelend simpele blije liedjes (zie fragmentjes hierboven) en gillende meisjes bij hun optredens. Ach, het blijft popmuziek he. |
|
Ik respecteer ze wel...ze hebben immers muziekgeschiedenis geschreven-zonder hen was vroege fifties-muziek tamme flauwekul gebleven-maar als ik echt moet kiezen,ga ik voor de(vroege)Rolling Stones!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
the beatles?! alsjeblieft niet man heb al een jeugdtrauma van me ma die al die bagger steeds draaide My madness, my sadness |
|
Off-topic: "Posted 19-07-2002 5:35 by winters rage" Ik vond dat ik al vroeg wakker was. Sheesh!!! Zenial |
|
Persoonlijk vind ik de Beatles muzikaal echt geweldig....maar er zijn ook nog veel leuke details: ze worden heel vaak beschuldigd dat ze satanisten zouden zijn neem nou bijv.: sgt.Pepper ; het eerste wat gezegd wordt is :"it was 20 years ago today" , de dag dat het album uitkwam was precies 20 jaar na de sterfdatum van Aleister Crowley!!! zet je toch aan ut denken.... http://www.geocities.com/mmiddleton87/ kijk daar maar uns ......Evilterrestrial.................................. |
|
Hilarische site. Die mysteries rond The Beatles zijn wel geinig, vooral de vermeende dood van McCartney. Grappig gedaan. |
|
, vindt ik van the beatles Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
oftewel the Beatles zijn waarschijnlijk de allereerste black metal band...hehe ......Evilterrestrial.................................. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |