|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deze is bijna 1 mb Zenial |
|
quote: Dude!!! Wat duurt die lang zeg! *lol* Wel cool, ookal vind ik de dame in kwestie niet egt boeiend ofzow... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Als je er eentje vind met een wel boeiende dame, post hem hier maar! Zenial |
|
quote: Liefst zo klein mogelijk iig, in de toekomst gaan we waarschijnlijk wel een limiet inbouwen. |
|
quote: hm die 2e is van Quake2 |
|
Mijn avatar is van de meest heerschende site in de geschiedenis van het internet: www.hoer.org daar, waar hij jaren lang heeft geschitterd in het midden van een zwarte pagina!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Mijn laatste avatars zijn allemaal close- ups van delen van covers van albums geweest. eerst had ik Transilvanian Hunger (Now Playing ) en nu FFF van Morbid Angel |
|
Mijn eerste user icons waren hoofdzakelijk pics van ikke ... ook nog cover van Grief Of Emerald gehad ... en nu mijn lieve roze olifantje! |
|
Kan iemand trouwens een avatar voor me hosten? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ja hoor ! |
|
waar kun je ergens coole avatars vinden? wel het liefst die bewegen ik vond die slechtheid ooit had wel gaaf, heeft iemand die toevallig ook?(mannetje die constand iemand tegen z'n bek aan rost) |
|
quote: Dat was niet Iemand, dat was een printer (kijk Office Space maar eens, heerschfilm) Maar ik jat avatars meestal van andere fora hehehe Zenial |
|
meestal artwork van een LP/CD. |
|
Ik vind die van IceQueen wel gaaf: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Jammer dat deze vierkant is, hij is wel gaaf; Argento... Moeilijk kiezen: [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 10-02-2004 21:23] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Deze is ook leuk: Maar dat mag dan zeker weer niet. Moeilijk: [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 10-02-2004 21:37] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zeg Ghoulliette wat is jou avatar toch irritant... 'k blijf er ook maar naar staren... |
|
<== mijn aantrekkelijke tronie op een bijzonder goede dag. And my marlboro light |
|
quote: En zatte dag wsl Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
heb een nieuwke...Ghost in the shell ma ie lijkt zo in elkaar gedrukt? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
JA DUH plaatje is 200 bij 250 .... |
|
quote: heb der nie veel verstand van...ik en PC-toestanden gaan niet steeds zo goed samen maar zoals altijd vindt ik er wel iets op [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 10-11-2004 12:11] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ik heb lekker een max de muis Hiervoor een plaatje van een autopsie, cd hoes van Haus Arafna. Kankerlul |
|
FORBIDDEN!! EVIL! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |