|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Uhm..niet dat ik je een paniekaanval wil bezorgen, maar bij mij doet die site het niet... |
|
quote: Ben blij dat iemand me dit eindelijk zegt! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
http://www.cdcovered.com DE plek voor al uw avatars! [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-04-2005 22:33] |
|
Mijn avatar is vet "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja, je staat er mooi op. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja, hier komt mijn vriendelijke gezicht mooi tot uiting "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
mijn user icon is Julius Evola ofcourse. Nog 13 dagen.. |
|
quote: Begin mei, seizoen 4. |
|
quote: dat wou k ff weten, dat wordt weer ff lachen |
|
Zo, het werd wel eens tijd voor een nieuwe.. Lenore the cute little dead girl = Roman Dirge liefhebbers hier toevallig? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Kee, ook voor mij een nieuwe avatar: een irritante gast uit een irritante serie. Kinda fits my profile |
|
<-- een string...aangezien ik de Tender Loving Prostitute strings van The Lucifer Principle aan het promoten ben. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ir. E. Oosting, hoofdbreker `Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen.` |
|
quote: gaaf!!! nog wat leuke: deze is wel wat lang: |
|
quote: Hehe, dat is idd de vetste. Het meest irritante mannetje van van Kooten, met die achterlijke pijp die de dan hele tijd ronddraaid. Ir. E. Oosting, hoofdbreker:`Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen.` ggristus! [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 16-05-2005 13:23] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: http://www.kootenbie.nl/ |
|
quote: De mijne is veel vetter... Sh*t, waar is-ie eigenlijk? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vét hip. |
|
quote: Typische informatica-humor.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Sorry he Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: geeft niks hoor..is een beroepsziekte Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Altx, altx! Je moet zoiets met GEVOEL vertellen, niet op een toontje van "het is vet grappig!". Want dat was het helemaal niet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Knap dat je dat kon *horen*... Maar nu heb je wel mijn dag verziekt. Dank je wel. (Wanneer leren mensen mijn gebruik van de rolleyes-smiley eens begrijpen? Ik weet ook wel dat het een superflauwe opmerking was... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |