|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vlindertjes.. denk ik |
|
quote:Haha ja joh?? Cool! Ja jammer vd niet-aanschaf dan.. Ik ga nog ff zoeken naar de elefantjes haha.. die hadden ze nl. niet in die winkel. Maar vallen vast wel te bestellen ergens Haha cool @ geluidje Ik doe nl vaak zo'n 'klk klk'-geluidje als ik met mn ogen knipper.. gleich die maus En toevallig : ik zat net op die site [edit]Mn bovenbuurman, Maurice, noemt zichzelf ook Maus haha Waar is die slak in je avatar eigenlijk van? Mayo : haha oh dat maakt het nOg liever natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-09-2005 14:44] |
|
quote: Misschien kan je hem wel via een duitse site of ebay bestellen. Of als je een dagje Duitsland doet, ga dan even langs zo'n soort duitse V&D. Ohhh nee speelgoedwinkel. Mijn Avatar, is de miauwende onderwaterslak van SPongebob. Zijn hond zeg maar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo dan, na mn eerste post op dit forum werd dr meteen een slotje op het topic gegooid en werd ik hierheen verwezen. Ook welkom, haha. Maar ik kies geen voorgekauwde avatar en bovendien staat er steeds **helaas dit plaatje kan ik niet laden** en die vind ik dus ook niet zo leuk als avatar Ik hou t bij mn hippiechick-plaatje. Duzzzzzzzz. Als je altijd doet wat je altijd al gedaan hebt, zul je altijd krijgen wat je altijd al gekregen hebt. Doe dus eens iets anders! |
|
Zie ook het welkom-topic Bruce Banner |
|
Ik heb een nieuwe |
|
Bijna net zo geil als der emile |
|
Ah, doomy is er weer met z'n ouwe avatar, die heerscht! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-10-2005 22:07] |
|
ieuhw ! een piepkleinnnnnn broekje ik heb plaatje uit de anime elfenlied |
|
quote:Ik ook van jou, ouwe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: |
|
quote: Doet me denken aan een griezelige man die ze ooit eens op mijn middelbare school hadden uitgenodigd om kunstjes te doen aan de balustrade. Bleek overigens in het normale leven een pianostemmer te zijn. Imagine the horror toen de goede man ineens bij een vriendin van me op de stoep stond met de mededeling: "ik kom jullie piano stemmen" Hatsjikidee! |
|
Mijn avatar kan wel eens een blijvertje worden. Maar wat wil je? Er hebben 3 mensen aan gewerkt. |
|
Die van mij gaat ook al weer een tijdje mee, is de hoofdpersoon uit Das Kabinet des Dr. Caligari (Duitse stille horrorfilm uit jaren '20) |
|
De meesten denken dat mijn avatar een foto van me is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nou nee, ik dacht eigenlijk dat het een tekening van je was... |
|
quote: Net als jouw avatar een foto van jou in de buitenlucht is? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Neuh, de mijne is een bewerking van een van Schaep's meesterwerken. Edit: ik herken mezelf er wel in, daar niet van.... [Dit bericht is gewijzigd door slome op 04-10-2005 23:54] |
|
Mij avatar is een drakkar..zeg maar een Viking oorlogsschip..maar da wisten jullie waarschijnlijk al..ik vind die bewegende avatars wat druk..maar ik stoor me er niet aan..sommige zijn wel grappig zoals die van JB.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Goed zo! |
|
The ZM-connection signature |
|
Ik had een avatar, maar die is weggelopen... |
|
trui zeg signature |
|
Goh, wat knap. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |