|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb in een coverbandje gezeten waarbij niemand zijn best deed voor de muziek Het is heel erg frustrerend om in zo'n band te zitten ik ben er dan ook uit gestapt. Het is voor allemaal beter: nu kunnen zij lekker doen waar ze zin in hebben en ik heb mijn nieuwe alternative rock/ gothic metal band Evershadow I'm so happy |
|
alternative rock/ gothic metal band geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ooit eens met een paar andere lui een bandje begonnen. Iedereen wilde wel, behalve de drummer. Die kwam gewoon meestal niet opdagen. En dan belde je hem, zat 'ie bij iemand anders thuis of zo. Voelde zich waarschijnlijk te goed voor zo'n beginnend bandje. |
|
quote: hmmz misschien was hij dat ook wel On topic: Ik zelf zit niet in een band en ook nooit gezeten, maar dat komt toch niet zovaak voor dat er ruzie's tussen de bandleden enzo ontstaan en al dat achtere andere zijn rug om gezeik of wel!? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Misschien was hij dat ook wel. Sja, misschien wel maar dan moet je niet telkens blijven zeggen dat je komt. Zeg dan gelijk dat je er mee kapt. Zo goed was hij trouwens niet. Was een gitarist die de drumkit wilde verkennen. |
|
ruzie's komen heel vaak voor. De band waar ik inzit ging uitelkaar, omdat er een jongen in zat die zo nodig die leiding wilde geven en zelf gitaar speelde en jalours op de solo gitarist was. Hij zat op iedereen te zeuren, terwijl hij zelf nog het minste ervaring had met muziek. maar dat soort dingen komen altijd voor. |
|
ja hopelijk gaat ut dit x beter.. heb er wel alle vertrouwen in. Hadden eerst problemen met vinden van goeie oefenruimte.. die van onz was iets te ver weg. weet trouwens iemand nog een leuke bandnaam? |
|
quote:zat! alleen die ga ik niet verklappen... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: heet dat niet New Wave |
|
Een arrogant gitaristje die op een gegeven moment alleen nog maar naar 'the worst of britpop'wou luisteren- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
no comment .... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik speelde in een band met een goede drummer. van te voren hadden we een duidelijk stijl afgesproken, brute thrash/death. maar telkens als ik met zo een riff aankwam kwam die gast met een supertechnisch drum ritme aanzetten dat alle kracht uit die riff haalde. uren discussie heb ik gehad. als tegen argument had de drummer dat hij niet telkens hetzelfde wilde spelen. ik was het op een gegeven moment zo beu dat ik er mee kapte. |
|
Half jaar lang in een Black/Trash Band gezeten, eigen oefenhok etc. en toen was plotseling de Zanger er vandoor met mijn fucking Basgitaar + de snare van het drumstel! spoorloos!!! das pas kut!! |
|
Da's pas maf. |
|
Tot dusver was dat: "Ei Jootn ui zanglijnen trekken op niks" van de gitarist, nuja als je dit al rot kunt noemen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
De band waar ik in zat.. ben ik uitgestapt omdat onze drummer heel graag mensen waaronder mij, vanachter aanvalt.. Bijvoorbeel via een forum.. daarnaast (ik ben de gitarist uit wladimirs band) ben ik niet jaloers want ik weet gewoon dat ik niet kan solo'en, en ik wou de leiding niet nemen, ik gaf alleen een idee waarvan die andere gast helemaal over de zeik ging.. dan werkt het voor mij ook niet meer.. en daarom ben ik gekapt.. [offtopic] vlad.. iedereen die jou ooit aardig vond kotst je nu uit!! doe je goed[/offtopic] Death Comes To Us All |
|
quote: IEDEREEN die jou ooit aardig vond kotst je nu uit!! doe je goed" Alleen jij dennis... mooie brief grappenmaker |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lightning op 19-07-2002 18:28] |
|
Ik ben er mee gekapt toen de coverband waar ik bij basgitaarde (vervoegen is leuk) tijdens een optreden een snuivende en slikkende zanger had. Tevens had deze doedel een optreden geregeld bij zijn werkverschaffers, een café van het type "Frans Bauer is joepie". Nou, kwamen wij aan met onze Metallica covers en shit. Het is dat ik iets beloofd had, anders was ik zó weggegaan. De zanger stond zich aan te stellen als Jim Morrisson en kreeg tussen de nummers door lijntjes en pilletjes van de uitbaatster. Sjies, einde muziek carriëre voor Greycloak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
EDIT ik doe het wel buiten het forum sorry [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 19-07-2002 18:54] |
|
Hee kan dit niet buiten ZM worden opgelost dmv ICQ of MSN ofzo? |
|
Neej want hij heeft onz geblockt |
|
quote: O, sorry.. Zo omschrijf ik het meestal. We spelen geen heftige metal, daarom noemen we het eigenlijk alternative rock. Ik gebruik het woord gothic onterecht. Ik bedoel dat ik een hoge vrouwenstem heb. |
|
Flikker 't maar op de hoop met Katatonia en Anathema. |
|
quote: Nee joh, dit is net zo'n mooi praktisch voorbeeld, om dit topic te verduidelijken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |