|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk. Black hateful, eh, hatred! |
|
Doe dit eens via email. |
|
jaah is goed, dus gastuh unblock.. dan gaan we dit eens uitpraten! Death Comes To Us All |
|
Dat ik voor 50man(maar), ging optreden en die kriebelhoest van de stress had. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ja, inderdaad. gooi de vuile was maar hier neer jongens! hou je maar niet in! |
|
Slechtste ervaring: optreden met een gitarist die een air had waar je werkelijk niet omheen kon. Toen we openden voor Enthroned is hij het zelfs midden in het optreden afgetrapt omdat het monitorgeluid niet optimaal was. Daags nadien hebben we die lul eruit getrapt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
hoe bedoel je van een mug een olifant maken . nu verder on-topic.. we willen toch allemaal lief on-topic zijnde zodat het geen rotzooi word ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 20-07-2002 0:55] |
|
quote: dank je... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
tja binnen de 1,5 week dat onze band bestaat....mijn plectrum laten vallen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: bereid je maar voor op nog meer schokkende ervaringen: snaren springen naar de wc toe moeten gitaarband die plots los laat. etc etc ik hoop niet dat ik je nu gedemotiveerd hebt! |
|
quote: zo, hebben jullie yngwie malmsteen in de band gehad! (heb je overigens je band al voorgesteld in de daarvoor bestemde topic???) |
|
Och ja het ergste vind ik wel dat je geen geld krijgt omdat de uitbater niet wil dokken......... |
|
quote: is dat niet middels een contract vastgelegd?? |
|
mensen uit het publiek onze gitarist bier gingen geven als hij ophield met soleren. |
|
quote: HAHAHAHA, in m'n tweede metal band "contempts of death" hadden we een gitarist die zo slecht was, dat we tegen de knoppenvent hadden gezegd, dat hij hem helemaal moest wegdraaien, qua geluid dus. scheelde enorm. op een bep. moment stond alleen ik(zang/gitaar) en de drummer op het podium. dit was tijdens de liedjes die de rest niet konden. (anthrax-madhouse ; slayer-hell awaits) dit was omstreeks 1986/87, waar was ik mee bezig Oud Vuil. |
|
quote: Je had het weer mooi verpest |
|
quote: Lijkt me leuk zingen met kriebelhoest. the only pleasure is pain |
|
een gitarist die geen bier dronk MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
Nou.. grootste kutervaringen: In 1 band zette de andere gitarist, die WANHOPIG SLECHT speelde, zijn versterker altijd knetterhard met oefenen zodat we alleen hem maar hoorden Opmerkingen daarover hielpen niet, dus zijn we met de band gekapt en later met zijn 3en verder gegaan Ook had ik ooit problemen binnen een andere band, waar ik bijna 5 jaar in gespeeld heb.. We zouden de sprong naar semi-pro gaan maken, volop investeren in spullen, door Europa touren e.d. (op eigen gelegenheid trouwens..) Na lang nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik dat niet vol zou houden als de bassist bij ons zou blijven spelen; hij speelde simpelweg zwaar klote.. Dus ik dat verteld, 50 % was het met me eens, de andere helft niet.. En tjsa, wat dan.. In de band blijven spelen kan niet, en toen heb ik besloten uit die band te stappen.. 2-3 maanden later is de band uit elkaar gegaan. En tjsa, ik ben nogal een gediciplineerd mannetje binnen bands, en als anderen dat niet zijn (niet oefenen, geen riffs schrijven o.i.d.) heb ik daar al vrij snel genoeg van zoals uit de 2 verhalen blijkt |
|
ergset ervaring: een bassist, je bent beter af zonder bas the shadow of the wickerman is rising up again |
|
onze zangeres |
|
quote: nooooooooooooooooooooit je vriendin een plaatsje in de band geven My madness, my sadness |
|
Idd, ik ben dus ook "gepromoveerd" tot manager, maar over de rotervaring dus, ik boek een concert, alles netjes geregeld enzo, en dan WILLEN ze gewoon niet... |
|
heel apart, hadden ze een reden? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |