|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik citeer, "Ons eerste echte concert moet perfect zijn, en tot perfectie zijn we nog niet in staat." |
|
tjaah... is aan de ene kant wel zo eerlijk van ze My madness, my sadness |
|
Zijn optredens dan ooit perfect? Grote rotervaring? Al MAANDEN geen drummer hebben!!!!!!!! |
|
O, eh, dat is ook nog waar... |
|
quote: als ik nou een stokkie weggooid ga je dr dan ook achteraan? My madness, my sadness |
|
ik heb een rot ervaring.. de zanger + drummer zijn op vakantie en als zij trugkomen ga ik op vakantie, daarna beginnen de scholen zowat weer www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dus kunnen we langg niet samen spelen *moraal van het verhaal www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Kan je de editknop gebruiken aub?? |
|
quote: quote:Als Triple-Dan het over de uitbaatster in Breda heeft -waar Mytholic toen met 777 speelde-, was dat idd niet vastgelegd...Slechte zaak natuurlijk. Maar die zaak had waarschijnlijk wel redenen om niet te betalen..Bestaat nu nl. niet meer |
|
quote:JA ZEKER !!! Relax...Ik val je toch niet aan Ik vind het alleen niet correct t.o.v. de manager..Geef je verder wel gelijk, ok?? |
|
quote: die opmerking en die daarvoor waren compleet sarcastisch van me maar mijn sarcasme is volgens sommige mensen beetje raar My madness, my sadness |
|
Niet slowchatten... |
|
quote: sorry m'vrouw *loopt maar eens richting onzin* zelf heb ik geen ervaring met bands (zo a-musicaal als een blikkie bier) maar een kennis van me heb wel een keer gehad dat de leadsinger tijdens een optreden de text vergat en dus maar ging stagediven...richting uitgang zelf geloof ik er niet veel van maar hij heb me gezworen dat et waar was My madness, my sadness |
|
[off topic..Sorry Asherah] Sarcasme wat men serieus nam.....Heb ik ook gehad Het gebruik van de juiste smileys schijnt te werken [/off topic] Zanger(es) die niet weet of ze het podium op kan...Plots ziek v/d zenuwen. Verder heb ik in het verleden wel ervaren dat -mits je band uit vrienden bestaat- het niet leuk is om te moeten concluderen dat samenwerken niet meer gaat. Het wordt zo makkelijk persoonlijk waardoor je een vriend kan verliezen. PS. Ik was overigens nauw betrokken bij de band, maar geen lid |
|
Met minder gemotiveerde mensen spelen. Ik eis 100 % omdat ik geen zin heb ik half werk en als je dan in je eentje de kar loopt te trekken, dan gaat de lol er snel af... |
|
Da's bij 777 wel in orde !! Wist je trouwens dat bij Structure -waar je ook tijdelijk mee hebt gedaan- de bassist net na demo-opnames is gaan pleiten... |
|
Daar heb ik wel iets van gehoord ja hahaha............ Grootste rotervaring.........spelen in een riool dat Zanetti heet............. Of een andere rotervaring kan zijn dat je een band hebt die alleen maar uit hetero's bestaat .gelukkig heb ik mzzl |
|
quote: Heb ik gehoord ja... |
|
quote: Zenial |
|
quote: |
|
mijn slechste ervaring binnen een band was dat ik de samples bediende, roadie was, die fucking hoesjes heb gevouwen en doosjes in elkaar heb gezet, en de cd's heb gebrand op mijn brander, en die cd's daarna ook nog eens aan de man gebracht heb, zonder op de cd vernoemd te worden, klootzakken |
|
quote: Daar heb ik ook weleens gespeeld, wat een wazige tent is dat zeg!! Gorefest heeft daar trouwens de clip van freedom opgenomen.. Ach, toen suckten ze al dus niet boeiend |
|
quote: wahaha, nee zo erg was 't nog niet... erger... |
|
quote: DAT is lomp, zeg! Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |