|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat was dan ook te verwachten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
gelukkig heb ik al kaartjes, vierde rij vooraan! |
|
quote: Godverdomme. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Waar woont die Teknoir? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Naar mijn mening is dit een van de betere albums, wat een sfeer! |
|
quote: Ja. Aion is een goed album. Dit is het album met de renaissance en middeleeuwse invloeden. Hier staat o.a. een interpretatie van Saltarello op, die je ook bij een aantal metalbands terugziet komen. De cd's van daarvoor zijn meer etherisch-neo-klassiek, en de eerste cd's zijn meer gothic-cold wave. De cd's van na Aion gaan meer de kant van de wereldmuziek uit. |
|
Wisten jullie dat het nummer 'Severance' nog eens in een afl. van Miami Vice is gebruikt? "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Geluksvogel! |
|
Dead Can Dance, brings back memories. Ik heb een aantal albums van ze, prachtige muziek! Als ik ernaar luister wekt het altijd een bepaald gevoel bij me op. Een melancholisch gevoel denk ik. Jammer dat ik er te laat achterkwam dat ze Nederland zouden aandoen voor een optreden, anders was ik absoluut gegaan! |
|
GVD mijn ouders hebben ook kaartjes voor Brussel. Maar niet voor mij: "Goh, ik wist niet dat je mee wilde. Had dat ff gezegd." Nou ja, ik ben benieuwd. |
|
quote: Dat lijkt me een klotesituatie! Sterkte met het feit dat je ouders wel in de gelegenheid zijn te gaan en jij niet. |
|
ach wie Gothtronic.com had gevolgd had het op tijd kunnen weten van deze optredens.... ;-) |
|
quote: Mijn vader heeft ook een kaartje bemachtigd. En ik heb ook geen kaartje natuurlijk. |
|
quote: Lisa Gerrard is inderdaad geweldig. Volgens mij heet dat nummer van The Gladiator "Sacrifice", als dat 'm is, is het een geweldig nummer. (Met Peter Bourke.) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Och. Ik gun het ze van harte hoor. Maar toch |
|
we zullen jullie wel op de hoogte houden met een verslag van het optreden in Den Haag! |
|
Grom Heb trouwens gisteren de dvd bemachtigd (Toward The Within). Ja supergaaf, wat kun je anders zeggen? Echt blij dat ik die heb! |
|
Yeah, vanavond weer eens heerlijk ingedommeld met als achtergrond-cd Aion. Meesterlijk! |
|
Die cd gebruik ik er ook regelmatig voor. Heerlijke muziek, ook gewoon voor op de achtergrond oif. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zeg... morgen is het toch zover? Voor degene die er bij gaan zijn, veel plezier. :jaloers!: |
|
quote: Mens deed ook de soundtrack voor Whale Rider". Ook heel zweverig. mvg wk10 |
|
Iemand die tribute cd "The Lotus Eaters" wel eens gehoord? Ben hem nu aan het luisteren en vind m geweldig! Goede bandkeuze ook: Disc One: In the Wake of Adversity (Arcana) / Spirit (Persephone) / Cantara (Danny Lilker w/ Lisa Sehreib) / Bylar (Ataraxia) / Mesmerism (Faith and the Muse) / The Arcane (Trail of Tears) / Windall Introducing Summoning of the Muse (Hortus Animae w/ Liv Kristine Espenaes) / Cardinal Sin (Amber Asylum) / Oman (Grido) / Spirit (Daniel Cavanaugh) / The Lotus Eaters (Imperia) / Avatar (Ephemeral Sun) / The Wind That Shakes the Barley (Sarah Jezebel Deva). Disc Two: Fortune Present Gifts Not According to the Book (Black Tape for a Blue Girl) / American Dreaming (Jarboe) / Black Sun (Antimatter) / In Power We Entrust the Love Advocated (The Gathering) / The Ubiguitous Mr Lovegrove (Nightfall) / Anywhere Out of the World (Darkwell) / In the Kingdom of the Blind, The One-Eyed Are Kings (Ulver) / Desert Song (Akrabu) / How Fortunate is the Man With None (Noekk) / Enigma of the Absolute (Imperial Black) / The Protaganist (Secrets of the Moon & Nostalgia / Windfall (Monumentum) / Summoning of the Muse - Deconstructed (Subterranean Masquerade) Zenial |
|
Hmm ziet er geinig uit ... |
|
Ik moet er ooit nog eens naar luisteren, ken alleen dat nummer van Antimatter. Ben benieuwd naar de rest. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |