|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij moet er wel heel erg uitzien dan tegenwoordig... Zoveel uitslag als jij hebt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat komt omdat je hier allemaal van die zeik users hebt die allemaal kutbands promoten, bah. Fuck the world and fuck you |
|
Wat zijn nou wél echt goede band dan, heerschap mental? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat is dit voor een kutmuziek? Against God and Government |
|
@mental Duidelijk! [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 31-10-2008 22:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:niet mijn vraag jatten! Fuck the world and fuck you |
|
Gelukkig kent Mental zoveel diamanten in de enorme kolenmijn genaamd de muziekindustrie :'). Zoek een wijf, lees een boek, ga er op uit.. doe iets met je leven, maar ziek niet telkens muziek van 3e af.. jij zeikt slechts ipv een goed beargumenteerde reactie waarom het in je mening slecht is. Echt, val kreupel neer man [Dit bericht is gewijzigd door R. op 01-11-2008 9:30] |
|
Brendan Perry's nieuwe album genaamd; "ark" zal in September uitkomen! |
|
Hoera! Nu Lisa nog 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Wordt dus feb. 2010! Hier een sneakpeak: http://ark.brendan-perry.com/ (en hier een geniaal nooit uitgebracht dcd lied) |
|
Ik ben nog steeds verliefd op de Host of Seraphim. Kippenvel! Sowieso is The Serpents Egg in zijn totaliteit erg goed. Ook Aion behoord tot de favorieten. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
*schopje voor Robin* |
|
|
|
The Gathering heeft een nummer van DCD gecoverd. In Power We Trust the Love Advocated Eigenlijk vind ik de cover mooier. Echt 1 van mijn melo dramatische all time favo's american psycho |
|
Goed nieuws: volgend jaar een nieuw album + tour. You have time. You are doing fine. |
|
meemaken! co-operation not competition! |
|
Vandaag bevestigd: Dead can dance 25 september 2012 in Vredenburg Utrecht. Kaarten gaan 3 maart in de vvk. don't mistake lack of talent for genius |
|
Gaaf! Daar wil ik zeker heen. Verrassend triviaal |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |