|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ooit eens gemaakt, 2e helft van de 80er jaren van de zangeres, tijdens concert van de groep in Muziekcentrum Schaaf. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
super band... mooi zwaar en naargeestig! |
|
zeker superband, afgelopen maart in den haag mogen aanschouwen van zeer nabij, review van dat optreden vind je op de bekende plek (zie link hieronder), alsmede ook een stuk nav Arcana optreden bij Triganda, iets wat DCD lieefhebbers ook zeker zullen waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 23-11-2005 19:46] |
|
quote: Vet. Bauhaus speelde em ook tijdens de laatste toer. Heb nou vijf cd's en de rest moet snel volgen. Echt vette muziek! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
relaxte muziek |
|
Ja extreem, vorig jaar in Den Haag was echt een van de beste concerten die ik ooit heb gezien! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 16-07-2006 1:41] |
|
laatst opeens wat doorgestuurd gekregen van een duits meiske, dacht dat het huppelgothic (niet dat ik daar zo tegen ben trouwens maar dat doet me meestal weinig meer dan als een willekeurig achtergrondmuziekje) was, bleek behoorlijk gaaf te zijn ja Je moeder. |
|
heb net alles weggedaan en besloten dat ik voortaan in slaap val met enya! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
jij cultuurbarbaar, dat is een ongelooflijke omissie! wij hebben de versie van The Gathering van In Power We Trust the Love Advocated in de kerk bij ons huwelijk gedraaid. |
|
Dead Can Dance (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Artiest: Dead Can Dance Super Audio CD | 2008 Adviesprijs: € 22,99 bol.com prijs: € 19,99 U bespaart: 13 % [Dit bericht is gewijzigd door R. op 10-04-2008 20:30] |
|
Alle cd's worden nu als super audio uitgebracht. Ook nog wat vinyl |
|
quote: + 1! Die opnamen daarvan zijn ook werkelijk geniaal! Ik ben Gene Hoglan tot op de dag van vandaag dankbaar dat hij me op die band attent heeft gemaakt. Om in de weekendstemming te komen zo maar "Hymn for the fallen" eens draaien. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Iemand enig idee wanneer de super audio cd's van DCD uitkomen? |
|
Geen idee, zit ik ook op te wachten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ze zijn al een tijdje uit. Als je ze allemaal in Super Audio wil hebben is dit wel een gaaf iets: http://www.velvetmusic.nl/shopping/product_details.php?id=5020984&lang=nl Alle cd 's zijn ook afzonderlijk bstelbaar. Zo, ik zet weer eens lekker Aion op. Geen super audio cd, maar a la. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 23-07-2008 11:13] Verrassend triviaal |
|
quote: Dat is een mooie optie voor na de vakantie, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ben van plan om een deze maanden die gehele discografie in super audio te kopen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-09-2008 14:39] |
|
Geweldige band dit! Vooral The Serpents Egg draaid hier regelmatig rondjes. Het nummer The Host of Seraphim ben ik tot nu toe in 2 films en een documantaire ofzo tegengekomen, waaronder in The Mist. Lisa Gerards' stem is echt fenomenaal Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik heb ook The Mirror Pool, een solo cd van haar, maar dan blijkt dat die Brendan Perry toch zeker van belang is voor het succes DCD. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 18-09-2008 23:10] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ja inderdaad, Brendan Perry is altijd al een beetje het brein achter deze band geweest (imo althans), zijn nummers staan mij dan ook veel meer aan. Geniale stem.. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-10-2008 13:32] |
|
Over enkele dagen komt het 2e soloalbum, 'ARK', van Brendan Perry uit. Zijn website (http://www.brendan-perry.com zal de 30ste tevens kompleet veranderen. |
|
Ik zet nog is geregeld het album "Within the Realms of the Dying Sun" op ja [Dit bericht is gewijzigd door Gallow op 29-10-2008 22:12] |
|
quote: Begin 2009 dus, precies 10 jaar na zijn eerste solo album. |
|
dit is echt slecht, wat een meuk, ik kreeg er uitslag van. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |