|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zich zijn een paar crowdsurfers niet zo erg.....als ik maar wel nog naar het podium kan kijken en niet alsmaar hoef op te letten voor die lui..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
gvd ik haat crowdsurfers...voor je het weet heb je weer een kist in je oog ofzo de 1e de beste crowdsurfer die bij mij in de buurt komt krijg een vuist (edit waren 1292 spelfouten hehe) [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 28-07-2001 21:49] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote:Meer over onder anderen crownsurfen hier: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=49 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Nou ik ben het met susanne eens maar het geeft wel een kick hoor verder kan ik me zeker aan die mense irriteren!! Maar oke ik snap waarom ze t doen . Stay Heavy |
|
Crowdsurfen hoort er bij... soms schrik ik me wel half dood als er weer eens iemand vlak bij je neer komt, en ik heb ook wel eens wat blauwe plekken opgelopen. (Gisteren nog, een elleboog in m'n tiet ) Als je dat niet wilt moet je gewoon niet vooraan gaan staan, of helemaal aan de zijkant, dan heb je er nauwelijks last van. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Dat doet best zeer , ik weet er ook alles van Maar het is het waard Edit L.M.: opmaak ff gefixed [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 30-07-2001 9:51] |
|
ff een vraagje... In Nederland hebben we de grote organisator Mojo (Dojo) die na Roskilde crowdsurfen en stagediven verbiedt. In navolging daarvan verbieden veel kleinere organisatoren het ook (bang voor ongelukken)... Is dit in België ook het geval (een verbod)? |
|
quote: Hopelijk naderhand geen problemen met de desbetreffende tiet? L.M. wenst Shera's tiet beterschap Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nee hoor, SheRa's tietje kan wel wat hebben. En zo'n blauwe plek staat best wel stoer... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 30-07-2001 14:44] Dead things grow from deep inside... |
|
nee, nee, nee, L.M. zal niet om een foto vragen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hehe, okee, dan niet. Dead things grow from deep inside... |
|
me and my big mouth Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Lol. Het ontbreekt mij aan de benodigde apparatuur, maar anders had ik best effe een foto van mijn gehavende tiet willen posten hoor, hehe. Wordt toch tijd dat iemand ze weer eens aanschouwt, dus waarom niet meteen het hele forum. Dead things grow from deep inside... |
|
L.M. haalt zijn voet uit zijn grote mond, en zoek verwoed naar zijn camera... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Een lange-afstands-camera? Dead things grow from deep inside... |
|
Jij weet niet half hoe ver ik kom met een 500mm lens Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik weerhoud mij van het posten van de in mij opkomende reply... Dead things grow from deep inside... |
|
wrom? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Omdat ie flauw en dubbelzinnig was, en makkelijk vatbaar voor verkeerde interpretatie... Dead things grow from deep inside... |
|
*begint te blozen* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:*ongeduldig* ... waar blijft die foto nou ?? |
|
Ja Lord Morgoth waar blijft die beloofde foto van haar tiet ? |
|
Hoezo off-topic? |