IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Crowdsurfen Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-07-2001 21:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Geen crowdsurf-topic hier?

Ik vind het ramvervelend als er weer van die losers zijn die op metalconcerten gaan crowdsurfen. Zwaar irritant! ASO is het gewoon!

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-07-2001 21:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Op zich zijn een paar crowdsurfers niet zo erg.....als ik maar wel nog naar het podium kan kijken en niet alsmaar hoef op te letten voor die lui.....

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 28-07-2001 21:47 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

gvd ik haat crowdsurfers...voor je het weet heb je weer een kist in je oog ofzo
de 1e de beste crowdsurfer die bij mij in de buurt komt krijg een vuist

(edit waren 1292 spelfouten hehe)

[Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 28-07-2001 21:49]

I love the smell of painted miniatures in the morning

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-07-2001 21:54 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2001 21:03 schreef TNightmare het volgende:
Geen crowdsurf-topic hier?
Meer over onder anderen crownsurfen hier: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=49

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Talena
Usericon van Talena
Posted 29-07-2001 0:50 by Talena Wijzig reactieProfiel van TalenaQuote dit bericht

Nou ik ben het met susanne eens maar het geeft wel een kick hoor verder kan ik me zeker aan die mense irriteren!!
Maar oke ik snap waarom ze t doen .
Stay Heavy

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 29-07-2001 15:20 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Crowdsurfen hoort er bij... soms schrik ik me wel half dood als er weer eens iemand vlak bij je neer komt, en ik heb ook wel eens wat blauwe plekken opgelopen. (Gisteren nog, een elleboog in m'n tiet ) Als je dat niet wilt moet je gewoon niet vooraan gaan staan, of helemaal aan de zijkant, dan heb je er nauwelijks last van.

Dead things grow from deep inside...

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 29-07-2001 20:36 by NecRomantica Profiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2001 15:20 schreef SheRa het volgende:
...(Gisteren nog, een elleboog in m'n tiet )...

Dat doet best zeer , ik weet er ook alles van
Maar het is het waard

Edit L.M.: opmaak ff gefixed

[Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 30-07-2001 9:51]

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 29-07-2001 23:58 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

ff een vraagje...
In Nederland hebben we de grote organisator Mojo (Dojo) die na Roskilde crowdsurfen en stagediven verbiedt. In navolging daarvan verbieden veel kleinere organisatoren het ook (bang voor ongelukken)...
Is dit in België ook het geval (een verbod)?

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-07-2001 9:52 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2001 15:20 schreef SheRa het volgende:
<knip> (Gisteren nog, een elleboog in m'n tiet ) Als je dat niet wilt moet je gewoon niet vooraan gaan staan, of helemaal aan de zijkant, dan heb je er nauwelijks last van.

Hopelijk naderhand geen problemen met de desbetreffende tiet?

L.M. wenst Shera's tiet beterschap

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-07-2001 14:44 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Nee hoor, SheRa's tietje kan wel wat hebben.

En zo'n blauwe plek staat best wel stoer...

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 30-07-2001 14:44]

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 30-07-2001 14:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

nee, nee, nee, L.M. zal niet om een foto vragen...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-07-2001 15:00 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hehe, okee, dan niet.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 30-07-2001 15:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

me and my big mouth

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-07-2001 16:08 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Lol.

Het ontbreekt mij aan de benodigde apparatuur, maar anders had ik best effe een foto van mijn gehavende tiet willen posten hoor, hehe.

Wordt toch tijd dat iemand ze weer eens aanschouwt, dus waarom niet meteen het hele forum.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 30-07-2001 16:34 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

L.M. haalt zijn voet uit zijn grote mond, en zoek verwoed naar zijn camera...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-07-2001 16:52 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Een lange-afstands-camera?

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 30-07-2001 17:06 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Jij weet niet half hoe ver ik kom met een 500mm lens

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-07-2001 17:27 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik weerhoud mij van het posten van de in mij opkomende reply...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 30-07-2001 20:01 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

wrom?

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-07-2001 20:49 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Omdat ie flauw en dubbelzinnig was, en makkelijk vatbaar voor verkeerde interpretatie...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 30-07-2001 20:51 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

*begint te blozen*

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 31-07-2001 13:38 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 31-07-2001 17:59 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-07-2001 19:20 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 30 juli 2001 16:08 schreef SheRa het volgende:
Lol.

Het ontbreekt mij aan de benodigde apparatuur, maar anders had ik best effe een foto van mijn gehavende tiet willen posten hoor, hehe.

Wordt toch tijd dat iemand ze weer eens aanschouwt, dus waarom niet meteen het hele forum.
*ongeduldig* ... waar blijft die foto nou ??

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2001 19:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja Lord Morgoth
waar blijft die beloofde foto van haar tiet ?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-07-2001 19:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hoezo off-topic?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com