|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind ik nou ook, gvd (valt toch tegen om 666 van die kwade ventjes neer te zetten, ik hou het op 6) |
|
quote: okeeokeeokee dan ik vindt het altijd wel een leuk gezicht als die crowdsurfers aan het van het publiek komen en dan letterlijk besprongen worden door die ventjes achter de hekken om ze van die handen af te rukken. |
|
is altijd wel handig, dat ze erop vliegen, als je dan op de eerste rij staat weet je wat er gaat gebeuren |
|
Op grote festivals is het crowdsurfen nu verboden, maar wat gebeurt er dan eigenlijk met je als je het toch doet |
|
quote: Word je van het festival gekickt. |
|
quote:onmiddelijk en wat gebuurt er dan met je matriaal die nog binnen ligt? |
|
quote: Ik denk dat je je boeltje dan kan pakken en dan kan opzouten. Ik weet het ook niet. Heb het nooit meegemaakt. |
|
HEUY!!!! Crowdsurfen hoort net als headbangen en moshen bij metal....hou je er niet van ga, dan maar ergens anders staan!!!! En op het Hub & Heuy metalfest mag ZEKER gecrowdsurfed, gemoshed, geheadbanged en gezopen worden! TUSEND MAL TO EUL TAKK DE EULKRIGARER |
|
Crowdsurfen mag van mij best, maar kijk dan wel ff een beetje uit of de meeste mensen doorhebben dat je op ze gaat springen, een kist tegen je harses is nooit een prettig gevoel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Gelukkig zijn er in de Baroeg twee grote betonnen palen waar je Crowdsurfers met enige moeite tegenaan kunt prakken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:och laatst een kerel tegen wilde surfen, ik wil hem pakken en hij met zijn knie tegen mijn kin. Naar de kliniek laten naaien. 35 euro betaald en weer kijhard de pit in Maar kheb hem wel een pintje doen betalen hoor. Ripper in die klinieke |
|
Het hangt af van het concert en de zaal, in de baroeg zie ik het niet voor me dat daar mensen crowdsurven, op harde death en thrash en black ook niet, maar ik kan me geen motorhead voorstellen zonder crowdsurvende mensen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Gebeurt dus echt wel vaak hoor. Ben je dr weleens geweest?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heb zelf ook al heel vaak crowdsurfers gezien in de Baroeg.Ook bij de meer brute bands Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zie ze ook weleens.. tot ze bij mij komen.... krijgen ze een pak slaag.. heb een hekel aan dat volk....... |
|
idd, ik bedoel, op een moment geniet je nog van een lieflijke melodie, het andere moment boem! kist in je kanis And my marlboro light |
|
lieflijke melodieen I was me but now he's gone |
|
toch op no mercy vorig jaar was er een opa in een net pak die ging crowdsurfen, dat was echt heerschend gewoon Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Heb ik ook gezien ja.Geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dat was dit jaar op No Mercy, wij kwmamen toen net terug uit Oslo van Inferno Festival. |
|
haha, wij hebben er gewoon met enkele een hobby van gemaakt op al de dikke mensen te laten crowdsurfen |
|
Ik vind het wel kunnen, zo lang het een beetje normaal blijft. Het wordt pas gevaarlijk als er groepen in het publiek staan die het niet accepteren en met een crowdsurfer gaan gooien, zodat die bovenop een groep nietsvermoedende meisjes terecht komt. (gebeurde op Pukkelpop nogal vaak) En dit weekend waren er in Maastricht van die aso's die met een salto of een of andere karatetrap gingen stagediven (sorry misschien een beetje offtopic), dat is helemaal link. Maar ook daarbij vind ik dat het best leuk is als er een beetje verstand bij gebruikt wordt. |
|
Op wacken vorig jaar kwam eerst een rolstoel voorbij en daarna de berijder. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Ik heb een pesthekel aan crowdsurfers. Vooral al ze bij het omlaagkomen ff royaal aan je haar gaan hangen Ik ben absoluut geen ruziezoeker en veel te nuchter om me druk te maken, maar dat wekt meteen ontzettende agressie bij me op! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |