IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Crowdsurfen Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 31-07-2001 20:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2001 19:50 schreef Jenje het volgende:
Ja Lord Morgoth
waar blijft die beloofde foto van haar tiet ?

Euh kerel, dat ligt niet aan mij

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 31-07-2001 22:17 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

En ook niet aan mij, zoals gezegd beschik ik niet over de benodigde apparatuur (fototoestel en werkende scanner)...

Dead things grow from deep inside...

AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 31-07-2001 22:31 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Fototoestel is niet nodig... je kan hem (of haar? nou ja, het) ook gewoon op de scanner leggen

(moet je er wel een hebben uiteraard)

Forward into the light, forward into infinity!

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 31-07-2001 22:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Als er ooit een foto van mijn tiet op het internet komt is het een mooie foto van een mooie tiet , en dus met een fototoestel gemaakt, en geen tegen het glas gedrukt stuk vlees.

En ik heb een scanner, maar het kloteding werkt niet.

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 31-07-2001 22:49 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Hey, het was toch te doen om de blauwe plek?

Als je nog langer wacht zal er toch iemand even flink in je tiet moeten knijpen voor een nieuwe

[edit] belangrijkste vergeten:
Waar woon je? Ik wil best wel ff langskomen

[Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 31-07-2001 22:50]

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 31-07-2001 22:57 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Zo mooi is die blauwe plek nou ook weer niet.

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 31-07-2001 23:01 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Geen speciale vorm? nou zeg...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-08-2001 9:33 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ik sluit me bijdeze geheel bij AltMazter aan. We kunnen van jouw tiet een prachtige compositie maken... Wat mooie sfeerverlichtig er op, een softlens gebruiken en voila, SheRa's tiet op zeer artistieke wijze vastgelegd!

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 01-08-2001 9:43 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Heren, het spijt me jullie enthousiasme voor She-ra's blauwe tiet te moeten temperen, maar kan het weer on topic? Eventueel kunnen jullie een nieuwe topic openen voor deze discussie?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2001 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar ging het ook alweer over dan ?

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-08-2001 12:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2001 9:43 schreef suzanne het volgende:
Heren, het spijt me jullie enthousiasme voor She-ra's blauwe tiet te moeten temperen, maar kan het weer on topic? Eventueel kunnen jullie een nieuwe topic openen voor deze discussie?

Wil je daarmee suggereren dat crowdsurfen niets met tieten te maken heeft??

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 12:56 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Het zou zowieso een mooie foto worden.

Anyway, genoeg over mijn betreffend lichaamsdeel.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-08-2001 13:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 14:14 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Tja, ik had nog een heleboel onzin kunnen posten m.b.t. het onderwerp, maar onze sex-moderator heeft gesproken...

Nu is er dus nog steeds geen foto.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-08-2001 14:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

zullen we een nieuw topicje openen

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 14:24 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hehe, mag van mij... als het maar niet heet "SheRa's tiet" ofzow.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-08-2001 14:27 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

wat had je dan in gedachte?

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 14:35 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Tja ehh, goeie vraag. Geen idee. Ik ga mij in ieder geval richting werk begeven, zal er eens diep over nadenken... U mag ook wat verzinnen, als 't maar niet ehh, al te genant is ofzow.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-08-2001 14:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

is 'het grote niet genante SheRa topic'?

en WAAAAT ga jij nu pas naar je werk? Schandalig!

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 14:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

(Sorry Suzanne )

Best.

En ik moet wel tot tien uur vanavond hoor...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-08-2001 14:45 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

aan u de eer

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 17:02 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik ga dus echt geen topic over mezelf aanmaken...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-08-2001 17:06 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

nou dan zal ik maar eens een poging wagen

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 17:18 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ben benieuwd...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-08-2001 3:20 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

waar blijft dat topic nou???

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com