|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
En ook niet aan mij, zoals gezegd beschik ik niet over de benodigde apparatuur (fototoestel en werkende scanner)... Dead things grow from deep inside... |
|
Fototoestel is niet nodig... je kan hem (of haar? nou ja, het) ook gewoon op de scanner leggen (moet je er wel een hebben uiteraard) Forward into the light, forward into infinity! |
|
Als er ooit een foto van mijn tiet op het internet komt is het een mooie foto van een mooie tiet , en dus met een fototoestel gemaakt, en geen tegen het glas gedrukt stuk vlees. En ik heb een scanner, maar het kloteding werkt niet. Dead things grow from deep inside... |
|
Hey, het was toch te doen om de blauwe plek? Als je nog langer wacht zal er toch iemand even flink in je tiet moeten knijpen voor een nieuwe [edit] belangrijkste vergeten: Waar woon je? Ik wil best wel ff langskomen [Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 31-07-2001 22:50] Forward into the light, forward into infinity! |
|
Zo mooi is die blauwe plek nou ook weer niet. Dead things grow from deep inside... |
|
Geen speciale vorm? nou zeg... Forward into the light, forward into infinity! |
|
Ik sluit me bijdeze geheel bij AltMazter aan. We kunnen van jouw tiet een prachtige compositie maken... Wat mooie sfeerverlichtig er op, een softlens gebruiken en voila, SheRa's tiet op zeer artistieke wijze vastgelegd! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Heren, het spijt me jullie enthousiasme voor She-ra's blauwe tiet te moeten temperen, maar kan het weer on topic? Eventueel kunnen jullie een nieuwe topic openen voor deze discussie? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Waar ging het ook alweer over dan ? |
|
quote: Wil je daarmee suggereren dat crowdsurfen niets met tieten te maken heeft?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Het zou zowieso een mooie foto worden. Anyway, genoeg over mijn betreffend lichaamsdeel. Dead things grow from deep inside... |
|
... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tja, ik had nog een heleboel onzin kunnen posten m.b.t. het onderwerp, maar onze sex-moderator heeft gesproken... Nu is er dus nog steeds geen foto. Dead things grow from deep inside... |
|
zullen we een nieuw topicje openen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hehe, mag van mij... als het maar niet heet "SheRa's tiet" ofzow. Dead things grow from deep inside... |
|
wat had je dan in gedachte? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tja ehh, goeie vraag. Geen idee. Ik ga mij in ieder geval richting werk begeven, zal er eens diep over nadenken... U mag ook wat verzinnen, als 't maar niet ehh, al te genant is ofzow. Dead things grow from deep inside... |
|
is 'het grote niet genante SheRa topic'? en WAAAAT ga jij nu pas naar je werk? Schandalig! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
(Sorry Suzanne ) Best. En ik moet wel tot tien uur vanavond hoor... Dead things grow from deep inside... |
|
aan u de eer Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ga dus echt geen topic over mezelf aanmaken... Dead things grow from deep inside... |
|
nou dan zal ik maar eens een poging wagen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ben benieuwd... Dead things grow from deep inside... |
|
waar blijft dat topic nou??? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |