|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmm en als ik nu al een feest heb waar ik ook op moet treden. |
|
CANCELLEN ! Ik, Wil Schuurman |
|
Misschien wel, eens zien of er mensen te vinden zijn die de weg weten naar dat godverlaten oord. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
DOEN ! dat word bruut zuipen hehe... Ik heb eventueel wel een zeul slaapplaatsen Ik, Wil Schuurman |
|
Ok, Alcoholmisbruik in het kwadraat!! Dat moet wel goedkomen dan, ik zal eens kijken of ik wat kan regelen dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: OK bij deze cancel ik dus het optreden in Xinix |
|
OEPS whaha.. ik had daar geen idee van, hopelijk geen sneeuw dit jaar ! Ik pass je wel een (paar) biertjes dan ! Ik, Wil Schuurman |
|
*schop* En voor de sterke drank liefhebbers... bijna alle sterke drank is slechts 1,50 ! Ik, Wil Schuurman |
|
maarrr... ik heb nog nooit gehoord van de band staal. is dat de moeite waard? Oud Vuil. |
|
quote: Ja, en waar ligt nieuwedijk? 11.45: restate my assumptions |
|
Naaiendiek, tussen breda en utrecht... net onder gorinchem zeg maar, dus ge ken ok nog per trein ! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ken ze wel, en vind er niks aan... |
|
quote: dus je gaat waarschijnlijk niet... Oud Vuil. |
|
Niet zeuren gewoon kommen ! 'T is echt cult daarzo ! Ik, Wil Schuurman |
|
een grappig bendje op zich, maar niet de moeite waard om erheen te gaan, terwijl ik ook niet weet waar het is en shit. |
|
Maar het bier en drank ik heel goedkoop ! Ofzo... Ik, Wil Schuurman |
|
Als ik kom, zou ik graag 3 slaapplekken reserveren. Ik betaal wel in bier. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: of in natura (en dan bedoel ik geen goederen) And my marlboro light |
|
quote: Dat ligt eraan, Snagger, ben jij een liefhebber van hard anaal vernederd worden?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hehe steel mijn uitspraken niet kom toruwens ook ff op msn And my marlboro light |
|
Love is in the air |
|
quote: nee dat zou incest zijn en een belediging voor de goede smaak And my marlboro light |
|
Zullen we het dan maar gewoon op een biertje houden ? Zolang jullie mn lp's niet mollen vind ik het best Ik, Wil Schuurman |
|
Morgen ('t is vrijdag toch vandaag ? ) is het al weer 'zover' Sommige topics moet je naar boven blijven schoppen ! Ik, Wil Schuurman |
|
#zucht# Wat een jatwerk. XiniX Altijd weer met die X-en om een naam. Net als de XboX [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 27-12-2002 13:08] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |