|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar zij bestaan al sinds 1973 ! Ik, Wil Schuurman |
|
DAMN!!! Dan waren ze me 5 jaar voor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
weer teveel gezopen ? Hmm.. ge bent nog steeds welkom... ge ziet maar.. laat het dan nog wel even weten voor 6en ofzo... Veel succes met oew huisdier in ieder geval Ik, Wil Schuurman |
|
ik gaai misschien ook, dus allemal komme! changed to 'ouwe' |
|
In het geval dat ik wel ga, wat is dan de beste manier om dr te komen?? Welke bus moet ik hebben vanaf utreg CS?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
de interliner richting breda geloof ik changed to 'ouwe' |
|
ik het er overigens helemaal gin verstand van, dat moet je mar aan snagger vragen changed to 'ouwe' |
|
Ik dacht dat je in Rotterdam woonde ? Achja, via rotterdam kan je het beste via dordrecht --> gorinchem Via utrecht --> interliner lijn 400 Utrecht - Oosterhout uitstappen bij SLEEUWIJK TOL Bij beide kan ik je komen halen, maar kwamen er nog andere mensen mee (in geval van..) ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Sowieso 1, misschien wel 2. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ahja, omdat het een stukje fietsen is, ik heb sowieso wel 2 fietsen (= 4 personen) hehe.. anders moet dzouwe even een fiets meenemen... Ik, Wil Schuurman |
|
quote:dzouwe fietst wel hor................... IK FIETS ME GODVERDOMME HEEL DE VAKANTIE AL EEN BULT! changed to 'ouwe' |
|
Dan mag jij bij MIJ achterop zitten Ik, Wil Schuurman |
|
quote:laten we dat maar doen..... als je niet voor je 18e dood wil, kenne we dat beter doen changed to 'ouwe' |
|
quote: Wat is liefde toch mooi he. Jullie komen iig wel naar Rotting Christ he?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik zeker te weten ja... primordial wil ik nu wel eens live zien ! Ik, Wil Schuurman |
|
NEEN.... ik weet het niet... waar eigelijk? wij goan wel naar SAXON & NECROPHOBIC changed to 'ouwe' |
|
quote: Baroeg godverredomme!! Necrophobic ga ik wel heen, maar naar saxon niet! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Rotting christ.. wat een geweldige bandnaam is het toch .. ...euhm het ging hier trouwens over staal Kut zeg, ik heb 365 euro in mn portemonnee zitten... da's dan 365 flesjes brand alstublieft Ik, Wil Schuurman |
|
quote:wat godverdomme! hehehe..... ja, het ging hiero over staal.... changed to 'ouwe' |
|
Door werkzaamheden aan het spoor ga ik als ik kom mijn aansluiting missen wat resulteert in meer dan een ahlf uur vertraging. En bussen zijn ook verkloot op zaterdag. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Lijn 400 van 19:55 'werkt' gewoon hoor.. dan bende om 20:30 in sleeuwiek Ik, Wil Schuurman |
|
Maar dan moek over utrecht, over dordt kost minder en is sneller. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vanuit dordt naar gorinchem: Vertrek19:21 Aankomst 19:44 0:27 0 Ik, Wil Schuurman |
|
quote: OW, dan moet ik mijn pa gaan slaan, die zit het allemaal uit te zoeken hoe het het snelst is en zo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |