![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm ja, en vanaf daar dan?? Nog een bus pakken toch?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
dan sta ik in gorcum... dan is het een stukske fietsen... .. mogen jullie achterop, of kunnen jullie heel toevallig fiets in trein meenemen (dat is toegestaan trouwens) haha ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Dat zou gekund hebben, als niet de een of andere gabber mijn ventielen gejat zou hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
haha.. oei.. Gelukkig komen er geen gabbers in de xinix (alhoewel.. veel fout volk daar ![]() Maargoed, ge ziet maar... weet je het aantal dan al ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
ja, ik probeer te komen, zoja, ga ik eerst naar snagger, neem dan de fiets (aparte fiets) van zenne moeder of wat, en dan gaaik mee, naar het station en naar staal. alleen ALS ik ga, dan wil ik vanaf het station wel achterop zitten, want ik ken niet zo goed fietsen met iemand achterop.(julian.............) ![]() changed to 'ouwe' ![]() |
|
Jahoor, ik ga al op dieët ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:ja, dr loop een hele foute gozer met ammal kale plekken op zenne harses, van die large-spikes en zijn vriendin is zon gothicfiguur, meet vage paarse jurke en verrotte panties en co... hehe ![]() changed to 'ouwe' ![]() |
|
ik kom defnitief, dus rotterdammers, jullie kenne wat mij betreft ook komme changed to 'ouwe' ![]() |
|
Tien pleuro vervoer, plus 4 pleuro toegangplus 10 pleuro om dronken te worden, wordt een duur avondje. Maar ik doe mijn best om te komen, sowieso 2, misschien 3 maar dan met 1 fiets. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Achja, je moet er wat voor over hebben... Ik hoor 't zo wel ! Oja.. ik heb teveel geld dus als je me heel lief aankijkt geef ik wel ettelijke rondjes ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Heuj snagger, ehb je een mobiel?? Kan ik ff bellen wanneer ik daar ben want ik weet niet welke trein ik nog kan halen. Kleine micha banaan komt ook mee, en misschien nog iemand maar die klootzak is steeds in gesprek. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Hmm... 0625284788 Je kan elk moment bellen, maar bel alsjeblieft als je in de trein zit ofzo... want het station is een klein stukkie fietsen... of als je 't al weet bel dan effe eerder ofzo... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik werd net gebeld, de broer van jos, wie is dat ? ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Hey, hoeveel personen komen jullie en welke trein nemen jullie waarschijnlijk ? Ik ben zo eten, dus als jullie me even kunnen bellen, dat kan ik daarna even wat matrassen neermieteren en even een fiets regelen (fiets van jullie kant is altijd welkom ![]() Sorry... ik ben een beetje chaotisch af en toe ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |