|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoeveel fouten had je? Ik 22. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Eeeeh??? Over wat gaat dit? |
|
het groot dictee der nederlandse taal dat vanavond weer op TV was er heeft een Vlaming gewonnen met 0 FOUT! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik heb een hekel aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal . Zal wel iets te maken hebben met mijn fantastische spelling . |
|
quote: wauw, dat is echt goed er kwamen een paar woorden voorbij die ik gewoon echt niet kende en wist je dat je sms'en zo schrijft? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Nah, da's gewoon een kwestie van 6 jaar Nederlands van een irritante docent Helaas moet ik dus wel toegeven dat 't geholpen heeft... quote:Eh nee.. maar is dat zo onlogisch? Als je het niet weet kun je het meestal wel beredeneren... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Die Vlamingen kennen hun taal wel |
|
quote: Als ze willen, ja... |
|
sans gĂȘne avant-gardistisch gewauwel in de bakelieten telefoon |
|
quote:is toch algemeen bekend. Ook bij spelletjes als 10 voor taal en zo zijn ze bijna altijd beter. Er is gewoon iets heel erg mis aan het nederlands onderwijs op dit gebied |
|
kut, ik heb het gemist komt er nog een herhaling? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
man wat vond ik dat een dikke onzin wat waren dat nou voor zinen? er zaten woording in van wat ik d8 Jezus wat de hell is dat nou ja mijn spelling is zoiezo al erg slecht,ik had waarschijnelij kene stuk of 40 fout gehad Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik had ook nul fouten. |
|
ik ook o wacht, ik heb hem niet gemaakt We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ach ja, dat had ik "vergeten" te melden. |
|
quote: Ik weet niet of er wat mis is met het onderwijs, maar ik stel wel vast dat jullie uitspraak veel verwarrender is. 'v' wordt 'f' uitgesproken, 'w' wordt bijna 'v', 'e' lijkt op 'eu', 'ch' (chinees) wordt 's' .. In het dictee hebben veel Nederlanders een fout gemaakt tegen 'prestigieus', omdat jullie dat uitspreken als 'prestizeus' Ook de voorlezer sprak 'bravoure' fout uit enz.. Maar goed, het Nederlands is veel ingewikkelder dan nodig. Ik ben er voorstander van om de taal te schrijven zoals je ze uitspreekt, zoals dat in het Noors mooi geregeld is. V/Flaams en Ne(e)derlands z/sulle(n) dan w/vel sterk verschille(n). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: 0 foutEN! eheh Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik hat 283 vouten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: your the men I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Volgend jaar is het groot Dictee der Nederlandse taal ook te doen via internet |
|
DICTEE ? Is dat niet met je lul in warm water hangen ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik wil niet weten op welke basischool jij zat We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: denk niet dattie op een basisschool heeft gezeten |
|
quote: Ach.. het is maar net waar je je prioriteiten stelt. Ik betwijfel of het echt nuttig is om als Nederlander te weten hoe je bepaalde woorden spelt die vrijwel nooit gebruikt worden. Die onderwijs-tijd kan wel beter gebruikt worden. |
|
hmmmzz....53 fout... maarja, ik kende al die franse woorden niet hoor... En zielenroerselen, had ik goed!! lees ik die avond de donald duck, zie ik staan: zieleroerselen. ghehe zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |