|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
was te laat, komt er nog een herhaling? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hopelijk is die ondertiteld. |
|
|
|
quote:ja tis tone ook were e ki bewezen da belgen vele slimmer zien og ollanders é, |
|
quote: ja, dat vond ik ook stom, het waren wel woorden dit jaar, waarvan ik NOOIT gehoord had.. ik had 20 fout, waaronder die fransche woorden... Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote:Heb jij wel op het juiste kanaal afgestemd? |
|
Nu op Nederland 1. Wie doet er mee? |
|
Ik neem me elk jaar voor om mee te doen, maar ik besluit elk jaar ook weer dat ik er toch geen zin in heb |
|
Het wordt nu voorgelezen.. Ik weet het ook nog niet zo zeker meer.. |
|
Het is inderdaad vrij bizar, je moet wel vreselijk geïnteresseerd zijn in de Nederlandse taal om alle uitzonderingen die hierin genoemd worden te kennen. |
|
Ben eens beniewt wie er dit jaar zal winnen, zal het weer een Vlaaming zijn die met de preis gaad loopen? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ben het niet. 28 fout Wel weer 3 minder dan het gemiddelde.. |
|
39 fout |
|
Haha, wat een tjappie is die winnaar man. Ik heb het gekeken onder het eten dus ik kon helaas niet actief meedoen. |
|
maar ik had CAIPIRINHA wel goed |
|
En ik mag me diep schamen want in ging bij deathmetal de mist in . Ik hield het Lords of Metal stijlboek aan: quote:Het is Horst zijn schuld! |
|
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 20-12-2006 22:12] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja maar hoe streng reken je het: bij iedere letter 1 fout of per woord? Want ze zeggen wel dat bij 2 gemiste koppeltekens bijvoorbeeld je dus 2 fout hebt. Maar om dat dan per letter te moeten bekijken vind ik ook weer overdreven of niet? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Sinds wanneer zijn death en power bijvoeglijke naamwoorden by the way? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Je bent niet echt thuis in de belgenhumor, wel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog andere taalnerds die straks meedoen om half negen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik lust je rauw! Bareuh... |
|
. Verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 16-12-2009 20:27] Bareuh... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |