![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() 38 fouten. Bareuh... ![]() |
|
Kom maar op met die foezel! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wat een afschuwelijk dictee ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-12-2009 22:11] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik merk dat ik ouderwets ben. Stam nog uit de tijd van debacle met fransozendakje, kop-van-jut zonder streepjes en dat soort zaken. Al merk ik dat de nieuwe taalregels wel beginnen door te dringen, veel zaken die ik eerst nog niet wist beklijven wel door al het gerapporteer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het leraarschap werpt vruchten af. Slechts 22 fout ditmaal! ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Eigenlijk best jammer dat ik niet heb meegedaan dit jaar. Was vroeger altijd traditie met pa en ma op de bank. Wel weer een mooi stuk dat geschreven was (dat heb ik dan wel nog even gekeken). ![]() ![]() |
|
Is het erg dat ik het erg suf vind? ![]() Boeiender ![]() |
|
Nee hoor. ![]() |
|
Ah, dat lucht op. Dank Silence. ![]() Boeiender ![]() |
|
11 fouten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik hat nul vauten!!! ![]() ![]() |
|
Vijf fouten. Wat een makkie was me dat! ![]() |
|
Zeven fouten dit jaar. Volgend jaar hopelijk weer wat moeilijker. ![]() ![]() |
|
Ik had alle valkuilen wel gezien. Maar ik ben erg slecht in woorden aan elkaar, los of met liggende streepjes schrijven. En hoofdletters vind ik soms ook lastig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
10 fouten, waarvan de meeste in de eerste helft. Ik heb toch wel enigszins kennis van wanneer woorden aan elkaar moeten en wanneer niet, maar nooit ofte nimmer had ik dan weer niet paraat, en in jip-en-janneketaal (schrijf ik het nu wel goed?) had ik zo'n beetje alles fout "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote:Die had ik ook fout inderdaad. Maar de afkortingen BV's en BN'ers had ik met puntjes geschreven, diep gegrond had ik één woord van gemaakt, net als van wel eens en ten huidigen dage. Omdat ik zoveel fouten maakte met los schrijven, schrijf ik tegenwoordig maar alles aan elkaar. Maar dat is dus ook niet altijd goed, zo blijkt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Neen, maar het is wel een algemene regel in het Nederlands om zo veel mogelijk aaneen te schrijven. Trekikwelgoed. ![]() |
|
Zoisdatopdiemanierkunjeeenhoopfoutenondervangen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja in het Engels dat nog wel eens verwarrend I saw a walking mat "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Iwrestledabearonce Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
dreamon ![]() |
|
Ik kwam te laat thuis op de avond zelf, dus heb ik het nu via uitzendinggemist.nl gedaan :') Leuk weer! Acht fout waarvan vier in de eerste zin ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Haha, ik had er ook vier fout in de eerste zin. Ik was toen even bang om richting de dertig fouten te gaan. ![]() |
|
Weer vergeten mee te doen. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |