IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Groot Dictee der Nederlandse Taal Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2009 22:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht


Maar 28 fouten. Vorig jaar zat ik dik boven het gemiddelde aantal fouten. Waar veel rapportages maken al niet goed voor is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-12-2009 22:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



38 fouten.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2009 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kom maar op met die foezel!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-12-2009 22:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een afschuwelijk dictee 32 fout. Voor-de-gekhouderij met streepjes, en automatischepiloottoestand dan weer zonder!! Onbegrijpelijk. De frustratie!!! Maar, wel veel geleerd, haha.



[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-12-2009 22:11]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2009 22:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik merk dat ik ouderwets ben. Stam nog uit de tijd van debacle met fransozendakje, kop-van-jut zonder streepjes en dat soort zaken. Al merk ik dat de nieuwe taalregels wel beginnen door te dringen, veel zaken die ik eerst nog niet wist beklijven wel door al het gerapporteer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2010 22:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het leraarschap werpt vruchten af. Slechts 22 fout ditmaal!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-12-2010 22:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Eigenlijk best jammer dat ik niet heb meegedaan dit jaar. Was vroeger altijd traditie met pa en ma op de bank. Wel weer een mooi stuk dat geschreven was (dat heb ik dan wel nog even gekeken).


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-12-2010 23:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Is het erg dat ik het erg suf vind?


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-12-2010 23:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nee hoor.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-12-2010 23:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ah, dat lucht op. Dank Silence.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2011 10:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

11 fouten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-12-2011 11:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik hat nul vauten!!!


KrisH
Usericon van KrisH
Posted 15-12-2011 15:54 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Vijf fouten. Wat een makkie was me dat!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-12-2011 17:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zeven fouten dit jaar. Volgend jaar hopelijk weer wat moeilijker.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2011 19:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik had alle valkuilen wel gezien. Maar ik ben erg slecht in woorden aan elkaar, los of met liggende streepjes schrijven. En hoofdletters vind ik soms ook lastig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 15-12-2011 20:58 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

10 fouten, waarvan de meeste in de eerste helft. Ik heb toch wel enigszins kennis van wanneer woorden aan elkaar moeten en wanneer niet, maar nooit ofte nimmer had ik dan weer niet paraat, en in jip-en-janneketaal (schrijf ik het nu wel goed?) had ik zo'n beetje alles fout


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2011 21:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2011 20:58 schreef Alterprince het volgende:
10 fouten, waarvan de meeste in de eerste helft. Ik heb toch wel enigszins kennis van wanneer woorden aan elkaar moeten en wanneer niet, maar nooit ofte nimmer had ik dan weer niet paraat, en in jip-en-janneketaal (schrijf ik het nu wel goed?) had ik zo'n beetje alles fout
Die had ik ook fout inderdaad. Maar de afkortingen BV's en BN'ers had ik met puntjes geschreven, diep gegrond had ik één woord van gemaakt, net als van wel eens en ten huidigen dage. Omdat ik zoveel fouten maakte met los schrijven, schrijf ik tegenwoordig maar alles aan elkaar. Maar dat is dus ook niet altijd goed, zo blijkt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-12-2011 21:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2011 21:28 schreef bastianus het volgende:
Omdat ik zoveel fouten maakte met los schrijven, schrijf ik tegenwoordig maar alles aan elkaar. Maar dat is dus ook niet altijd goed, zo blijkt.



Neen, maar het is wel een algemene regel in het Nederlands om zo veel mogelijk aaneen te schrijven. Trekikwelgoed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2011 21:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zoisdatopdiemanierkunjeeenhoopfoutenondervangen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 15-12-2011 21:34 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ja in het Engels dat nog wel eens verwarrend

I saw a walking mat


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-12-2011 0:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Iwrestledabearonce


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-12-2011 17:38 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

dreamon


 


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-12-2011 19:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik kwam te laat thuis op de avond zelf, dus heb ik het nu via uitzendinggemist.nl gedaan :')

Leuk weer! Acht fout waarvan vier in de eerste zin En "sex" geschreven in plaats van seks, sjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-12-2011 19:49 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Haha, ik had er ook vier fout in de eerste zin. Ik was toen even bang om richting de dertig fouten te gaan.



Silence
Usericon van Silence
Posted 17-12-2011 0:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Weer vergeten mee te doen. Al tweede jaar op rij. Schijnt wel een vrij makkelijke te zijn geweest dit jaar? Morgen eens teruglezen, vind die teksten altijd vermakelijk.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen