IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Agressie Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-08-2002 17:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 20:08 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ik zal NOOIT als eerste slaan ten zij iemand mijn vriendin of katten wat aandoet

op me 17de heb ik een keer iemand helemaal dwars door de straatstenen geslagen toen die mongool zn hond ff liet merken dat ie niet goed luisterde: met zoon stalen schakelriem sloeg die dat halve beest af!!!
met dat soort dingen ben ik binnen no time zo over de zeik dat je maar beter kan gaan rennen!


My madness, my sadness


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-10-2002 14:59 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 22 augustus 2002 17:34 schreef winters rage het volgende:
op me 17de heb ik een keer iemand helemaal dwars door de straatstenen geslagen toen die mongool zn hond ff liet merken dat ie niet goed luisterde: met zoon stalen schakelriem sloeg die dat halve beest af!!!
met dat soort dingen ben ik binnen no time zo over de zeik dat je maar beter kan gaan rennen!


gelijk heb je
kan ik ook heel kwaad om worden..


11.45: restate my assumptions


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2002 15:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik word nooit agressief.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-10-2002 15:13 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ik laatst wel op wacken
had ik een vent neer geslagen omdat ie me heel erg lastig viel


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 06-10-2002 16:34 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 22 juli 2002 21:06 schreef Frietbal het volgende:
Neej....ben niet zo'n kameel die kerken loopt te mollen om true te zijn.



je kunt het ook doen omdat het leuk is!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-10-2002 16:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik heb er nog zelden last van. Heb op wacken alleen 1 gozer een trap in zijn ballen gegeven. En 1 of 2 keer flink tegen ** uitgevallen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2002 17:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 16:58 schreef Cadaveria het volgende:
Ik heb er nog zelden last van. Heb op wacken alleen 1 gozer een trap in zijn ballen gegeven. En 1 of 2 keer flink tegen ** uitgevallen.
He he he.... dat vind ik nou niet zo metal van je .


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-10-2002 17:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 17:00 schreef Dwaallicht het volgende:
He he he.... dat vind ik nou niet zo metal van je .
keep up the metal spirit


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 08-10-2002 9:29 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Vroeger was ik best agressief (in de vorm van echt slaan). Maar dit wilde ik helemaal niet, later ben ik Metal gaan luisteren en ik merkte dat ik er veel minder agressief van werd. Waar ik nog wel agressief van wordt ik "Super Mario cart" als ik dat klote spel niet kan winnen wordt ik vrij agressief.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-10-2002 9:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

oeh, dan moet ik maar nooit tegen jouw spelen. Ik win namelijk altijd met Mario Kart.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-10-2002 16:14 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Koop een drumstel..,


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-10-2002 16:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 9:31 schreef Azagthoth het volgende:
oeh, dan moet ik maar nooit tegen jouw spelen. Ik win namelijk altijd met Mario Kart.
En ik win van jou


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


element
Usericon van element
Posted 19-08-2003 14:11 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

ik doe het voortaan op de shinchan manier :D
tegen de muur aan raggen
(is met die afl als ze strip tekenaar willen worden)


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 19-08-2003 14:15 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 16:18 schreef Misanthrope het volgende:
En ik win van jou

en ik van jou

"ZwareMetalen MarioKart Metal Battle"

When?


Don't touch me. I'm evil.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2003 17:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe,ik KAN erg agressief zijn als het moet.Paar maandjes terug meende een of andere joegoslaaf dat ie zonodig slet tegen mijn wijffie moest zeggen.Die gast heb ik helemaal de vernieling ingemept.En toen ze mij eindelijk van die klootzak af konden halen heeft m'n zwager em ook nog effe een paar verkocht,want die was ook fijn over de zeik.


spelfout weggehaald...


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 17:40 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 17:37 schreef varanus het volgende:
Hehe,ik KAN erg agressief zijn als het moet.Paar maandjes terug meende een of andere joegoslaaf dat ie zonodig slet tegen mijn wijffie moest zeggen.Die gast heb ik helemaal de vernieling ingemept.En toen ze mij eindelijk van die klootzak af konden halen heeft m'n zwager em ook nog effe een paar verkocht,want die was ook fijn over de zeik.

Nou stoer hoor!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-08-2003 17:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 17:40 schreef anonymous het volgende:
Nou stoer hoor!

Eh, voor zoiets ga ik ook op de vuist, zou jij het leuk vinden als je vriend zn schouders optrekt als ze jou voor slet uitschelden?

Die kerel dan lens slaan,.......nu ja ieder zijn stijl hé


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 19-08-2003 17:44 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

ik krijg men agressie gelukkig kwijt op training


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2003 17:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 17:40 schreef anonymous het volgende:
Nou stoer hoor!


Niks stoer.Hij vroeg erom.Ik laat m'n vriendin niet uitschelden,makkelijk zat.


spelfout weggehaald...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-08-2003 17:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 17:45 schreef varanus het volgende:
Niks stoer.Hij vroeg erom.Ik laat m'n vriendin niet uitschelden,makkelijk zat.

Niks mis mee. Het probleem met agressie van allochtonen (fuck dat woord) is net de "niet te agressief reageren" houding die ons wordt aangepraat: zij denken: "Die Nederlanders/Belgen durven tich niks doen, kunne wij lekker onze gang gaan....FOUT!!! "


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2003 17:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 17:49 schreef Gunman het volgende:
Niks mis mee. Het probleem met agressie van allochtonen (fuck dat woord) is net de "niet te agressief reageren" houding die ons wordt aangepraat: zij denken: "Die Nederlanders/Belgen durven tich niks doen, kunne wij lekker onze gang gaan....FOUT!!! "


Nee,precies.En toch laten de meeste nederlanders op zulke momenten over zich heen lopen,misschien uit angst dat ze terugkomen met een ploeg ofzo,maar ik heb daar schijt aan(vooral als ik lekker heb zitten zuipen...)Maar,als het een nederlander was geweest had ie evengoed op z'n donder gekregen hoor.


spelfout weggehaald...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-08-2003 17:58 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 17:53 schreef varanus het volgende:
Maar,als het een nederlander was geweest had ie evengoed op z'n donder gekregen hoor.


Dat bedoel ik ook. Uitschot is uitschot, en ik ben niet beleefder tegen uitschot waarvoor ik PC gewijs meer respect zou moeten opbrengen.






Ontopic: de laatse tijd ligt mijn drempel ook erg laag, onlangs op Wacken tegen de vlakte gegaan toen frowdsurfer nummer 'tig ineens in mn nek belande, ---->de klap vleorde me even,
ik reageerde gewoon impulsief door er op te meppen (die kerel zijn brede grijns verbeterde de zaak niet bepaald)....heb ik de laatste tijd wel vaker, van die enorme oprispingen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2003 18:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 17:58 schreef Gunman het volgende:
Dat bedoel ik ook. Uitschot is uitschot, en ik ben niet beleefder tegen uitschot waarvoor ik PC gewijs meer respect zou moeten opbrengen.






Ontopic: de laatse tijd ligt mijn drempel ook erg laag, onlangs op Wacken tegen de vlakte gegaan toen frowdsurfer nummer 'tig ineens in mn nek belande, ---->de klap vleorde me even,
ik reageerde gewoon impulsief door er op te meppen (die kerel zijn brede grijns verbeterde de zaak niet bepaald)....heb ik de laatste tijd wel vaker, van die enorme oprispingen.


Ik heb ook van die periodes dat niets of niemand me dwars moet zitten.Tis bij ons (helaas ) een familietrekje.M'n ouweheer heeft woedeaanvallen,m'n broers,en ik dus ook.Ik kan me meestal inhouden,maar na wat borrels,iedereen weet het,dan kan je soms erg weinig hebben,en op die momenten loop ik dwars door deuren heen als het moet.Dan maakt het me ook geen donder uit hoeveel klappen ik zelf op m'n smoel krijg,die voel ik dan niet(volgende dag helaas wel...)


spelfout weggehaald...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-08-2003 22:59 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik ben van nature heel erg agressief, maar daar komt zelden geweld van omdat ik me goed kan beheersen. Die overtollige adrenaline moet ik dan weer wel op een andere manier kwijt.. Anders komen er nare neveneffecten van.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-08-2003 23:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Woj hown? Zak oe d'r iene an rekk'n!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen