|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gelijk heb je kan ik ook heel kwaad om worden.. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik word nooit agressief. |
|
ik laatst wel op wacken had ik een vent neer geslagen omdat ie me heel erg lastig viel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: je kunt het ook doen omdat het leuk is! |
|
Ik heb er nog zelden last van. Heb op wacken alleen 1 gozer een trap in zijn ballen gegeven. En 1 of 2 keer flink tegen ** uitgevallen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:He he he.... dat vind ik nou niet zo metal van je . |
|
quote:keep up the metal spirit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vroeger was ik best agressief (in de vorm van echt slaan). Maar dit wilde ik helemaal niet, later ben ik Metal gaan luisteren en ik merkte dat ik er veel minder agressief van werd. Waar ik nog wel agressief van wordt ik "Super Mario cart" als ik dat klote spel niet kan winnen wordt ik vrij agressief. |
|
oeh, dan moet ik maar nooit tegen jouw spelen. Ik win namelijk altijd met Mario Kart. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Koop een drumstel.., Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:En ik win van jou Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik doe het voortaan op de shinchan manier :D tegen de muur aan raggen (is met die afl als ze strip tekenaar willen worden) |
|
quote: en ik van jou "ZwareMetalen MarioKart Metal Battle" When? Don't touch me. I'm evil. |
|
Hehe,ik KAN erg agressief zijn als het moet.Paar maandjes terug meende een of andere joegoslaaf dat ie zonodig slet tegen mijn wijffie moest zeggen.Die gast heb ik helemaal de vernieling ingemept.En toen ze mij eindelijk van die klootzak af konden halen heeft m'n zwager em ook nog effe een paar verkocht,want die was ook fijn over de zeik. spelfout weggehaald... |
|
quote: Nou stoer hoor! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Eh, voor zoiets ga ik ook op de vuist, zou jij het leuk vinden als je vriend zn schouders optrekt als ze jou voor slet uitschelden? Die kerel dan lens slaan,.......nu ja ieder zijn stijl hé I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik krijg men agressie gelukkig kwijt op training |
|
quote: Niks stoer.Hij vroeg erom.Ik laat m'n vriendin niet uitschelden,makkelijk zat. spelfout weggehaald... |
|
quote: Niks mis mee. Het probleem met agressie van allochtonen (fuck dat woord) is net de "niet te agressief reageren" houding die ons wordt aangepraat: zij denken: "Die Nederlanders/Belgen durven tich niks doen, kunne wij lekker onze gang gaan....FOUT!!! " I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee,precies.En toch laten de meeste nederlanders op zulke momenten over zich heen lopen,misschien uit angst dat ze terugkomen met een ploeg ofzo,maar ik heb daar schijt aan(vooral als ik lekker heb zitten zuipen...)Maar,als het een nederlander was geweest had ie evengoed op z'n donder gekregen hoor. spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat bedoel ik ook. Uitschot is uitschot, en ik ben niet beleefder tegen uitschot waarvoor ik PC gewijs meer respect zou moeten opbrengen. Ontopic: de laatse tijd ligt mijn drempel ook erg laag, onlangs op Wacken tegen de vlakte gegaan toen frowdsurfer nummer 'tig ineens in mn nek belande, ---->de klap vleorde me even, ik reageerde gewoon impulsief door er op te meppen (die kerel zijn brede grijns verbeterde de zaak niet bepaald)....heb ik de laatste tijd wel vaker, van die enorme oprispingen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik heb ook van die periodes dat niets of niemand me dwars moet zitten.Tis bij ons (helaas ) een familietrekje.M'n ouweheer heeft woedeaanvallen,m'n broers,en ik dus ook.Ik kan me meestal inhouden,maar na wat borrels,iedereen weet het,dan kan je soms erg weinig hebben,en op die momenten loop ik dwars door deuren heen als het moet.Dan maakt het me ook geen donder uit hoeveel klappen ik zelf op m'n smoel krijg,die voel ik dan niet(volgende dag helaas wel...) spelfout weggehaald... |
|
Ik ben van nature heel erg agressief, maar daar komt zelden geweld van omdat ik me goed kan beheersen. Die overtollige adrenaline moet ik dan weer wel op een andere manier kwijt.. Anders komen er nare neveneffecten van. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Woj hown? Zak oe d'r iene an rekk'n! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |