IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Agressie Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 19-08-2003 23:20 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 23:01 schreef XnegativeX het volgende:
Woj hown? Zak oe d'r iene an rekk'n!


Wah woj dah mien jong, woj houw'n!!!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 19-08-2003 23:21 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Euhm Dat twents heeft wel wat van chinees


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-08-2003 23:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Alleen zijn Chinezen niet van die boeren.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-08-2003 23:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik mut toch nie beej jullie kom'n of weh?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-08-2003 23:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Kom maar op! De cola staat koud voor als je weer bijkomt.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 19-08-2003 23:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

[westfries-lompe-boeren-modus]Na! gaon ies ffkes ontopic! Ik word mie der toch zo'n pot AGRESSIEF van[/westfries-lompe-boeren-modus]


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 19-08-2003 23:26 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 23:23 schreef XnegativeX het volgende:
Ik mut toch nie beej jullie kom'n of weh?


Dah goa'k met oe met! gaot wie houw'n!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 19-08-2003 23:32 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 19 augustus 2003 23:22 schreef Voice Of Doom het volgende:
Alleen zijn Chinezen niet van die boeren.


volgens mij heeft China een stuk meer boeren dan Twente


no text supplied


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-08-2003 0:57 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wij hadden vroeger achter in de tuin een groot blok hout met een bijl....dat hielp


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-08-2003 1:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

drummen helpt mij

ik word soms mega agressief van de insomnia, denk dat ik dan doordraai door het slaapgebrek ofzo.. heb al een aantal keren mijn hand opengeslagen..


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-08-2003 1:18 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

metal is de beste agressie therapie die er is.

Gewoon je hardste favoriete plaat opzetten, een beetje alles aan de kant schuiven in je huis en gaan bangen en rondspringen als een bezetene of totdat je huisgenoot/ouders/broers/zusssen/vriend/vriendin binnen komt wandelen of totdat je omvalt en de favoriete antieke vaas van je
(schoon)moeder in je val meeneemt



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-08-2003 2:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wanneer ik mijn agressie moet afreageren, na een hatelijke dag op't werk ofzo, fiets ik gewoon met black metal in de oren, dan luidkeels maar dan ook zo luid mogelijk meescreamen, dat helpt wel bij mij.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-08-2003 7:39 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 2:04 schreef beli mawr het volgende:
Wanneer ik mijn agressie moet afreageren, na een hatelijke dag op't werk ofzo, fiets ik gewoon met black metal in de oren, dan luidkeels maar dan ook zo luid mogelijk meescreamen, dat helpt wel bij mij.


Oh was jij dat...
Vond al raar dat ik het oproep tot gebed van de moskee op verschillende plaatsen hoorde...



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 20-08-2003 9:34 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 20 augustus 2003 2:04 schreef beli mawr het volgende:
Wanneer ik mijn agressie moet afreageren, na een hatelijke dag op't werk ofzo, fiets ik gewoon met black metal in de oren, dan luidkeels maar dan ook zo luid mogelijk meescreamen, dat helpt wel bij mij.


[Belgen-modus]
Ik hoop niet dat je moet fietsen door de binnenstad van Antwerpen [/Belgen-modus]

[Nederlanders-modus]
Ik hoop niet dat je moet fietsen door de binnenstad van Amsterdam [/Nederlanders-modus]

Kan je kiezen, aangezien er op dit forum Belgen en Nederlanders wel eens fietsen....



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-08-2003 9:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik zet dan gewoon thuis de muziek heel hard..helpt ook
Of ik uit mijn agressie op een concert.. Lekker bangen....
Ik spaar alles op ga zuipen, en lol hebben


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 20-08-2003 12:16 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Gewoon muziek keihard en wat dingen omver douwen.. Helpt al zat..

Ben nou ook agressief, omdat dat klere windows voor de 324ste keer naar de Afghanen is


zo kan ie wel weer


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 02-12-2007 22:38 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Omdat ik toch even wil zeggen tegen rotzak dat het ook anders kan.

Ik vind dat ik op de AMM de zelfbeheersingsprijs heb verdiend.
Omdat:

Ik stond leuk in de pit bij Cruachan. Lekker jolig met elkaar springen en tegen elkaar aanvallen en soms nog halve pogingen tot dansen wagen. U kent het soort pit allemaal wel.
Aan de rand van de pit stond een meisje dat elke keer als er iemand tegen haar aanviel heel boos keek. Halverwege het concert viel ik tegen je jongen naast! haar aan waarop zij haar nagels in mijn zij zette. Gelukkig werd ik alweer terug de pit ingetrokken dus erg diep kwam ze niet met haar nagels. Tussen twee nummers in loop dan maar even naar haar toe en zeg heel redelijk: "Als je niet aan de rand van een pit wilt staan moet je dat niet doen." (ik had haar natuurlijk ook een elleboog in de ribben kunnen duwen toen ze haar nagels in mijn zij zette, maar zo ben ik gewoon niet. Na het optreden vond madam het nodig om mij te vragen wat ik nou precies had gezegd, dus ik herhaal mijn tekst. Daarop komt het antwoord: "Ik vind dat je erg veel pretentie hebt om mij te zeggen dat ik weg moet gaan." Terwijl ik alleen maar zei dat ze als ze er niet wil staan ergens anders moet gaan staan. Ik antwoord toch maar even op mevrouw onredelijk: "Jij krabt mensen ik niet."Draai me om en loop weg. Dit laatste levert me nog een haal van haar nagels over mijn arm op en de term bitch. Ik blijf doorlopen en haal niet uit.

Zie je wel, je hoeft niet te vechten met iemand als zij dat graag willen. Je kan ook zelfbeheersing tonen.

(ik heb er trouwens niks op tegen als mensen mij terug een pit in duwen, maar negels in iemands zij zetten omdat jij niet wilt dat er mensen tegen je aanvallen die staan te pitten vind ik gewoon niet kunnen.)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-12-2007 22:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zelfbeheersing, mwah. Je hoeft niet iemand een mep te geven om duidelijk te maken dat je iets niet zo tof vind. Maar ik had me zeker weer omgedraaid en dr goed duidelijk gemaakt dat ze moest kappen,ipv weglopen want ze gaat wel flink over je grens heen door te gaan krabben. Overigens vind ik krabben een van de meest kloterige dingen die een ander kan uithalen, naast in je gezicht spugen. Op het werk ook.. slaan, schoppen, kopstoten, haren trekken, bijten, duwen nog tot daar aan toe maar krabben of in het gezicht roggelen.. oeeeeh dan hebben ze me boos.

Joepiedepoepie, ik mag volgende week 2 dagen op cursus om alles te weten te komen over oorzaken agressie, conflicthantering, angst en meer van die dingen (samen met het hele team, herhalingscursus).

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-12-2007 22:47]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 02-12-2007 22:49 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 22:45 schreef MMayo het volgende:
Zelfbeheersing, mwah. Je hoeft niet iemand een mep te geven om duidelijk te maken dat je iets niet zo tof vind. Maar ik had me zeker weer omgedraaid en dr goed duidelijk gemaakt dat ze moest kappen,ipv weglopen want ze gaat wel flink over je grens heen door te gaan krabben. Overigens vind ik krabben een van de meest kloterige dingen die een ander kan uithalen, naast in je gezicht spugen. Op het werk ook.. slaan, schoppen, kopstoten, haren trekken, bijten, duwen nog tot daar aan toe maar krabben of in het gezicht roggelen.. oeeeeh dan hebben ze me boos.

Joepiedepoepie, ik mag volgende week 2 dagen op cursus om alles te weten te komen over oorzaken agressie, conflicthantering, angst en meer van die dingen.


gaaf zo een cursus wil ik ook.

Nah als ik me weer had omgedraaid na die laatste haal was ze wss naar huis gegaan met een blauw gezichtje. Als ik doordraai draai ik ook door en dat doe ik liever niet eigenlijk.

Maar ik had me wel heel graag omgedraaid. Vandaag bedacht ik me dat ik beter even twe halve liter glazen met water had kunnen vullen om over haar hoofd te gieten zodat ze wat af kon koelen. Maar ja dat bedenk ik altijd te laat.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-12-2007 22:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dan delen we hem. (Pandora haar prijs that is)

Bij de afterparty vond iemand (ik ga er maar geen kwalificaties aan hangen of namen noemen want dat is hij niet waard) het nodig om toen ik met 2 traytje van 6 biertjes liep er opzettelijk een tik onder tegenaan te geven waar door mijn arm en mijn schoenen onder het bier zaten. Ik ben witheet op meneer afgelopen en als 2 bokken stonden we met de koppen tegen elkaar zonder 1 woord te zeggen maar als mijn blik had kunnen doden.... Slaan durfde hij me volgens mij niet omdat hij een halve kop kleiner was en ik hem met gemak had kunnen hebben. Toen maar weggelopen met het restant van het bier (mede met dank aan Vampire John die direct doorhad wat er gaande was) en mijn "record" maar even laten staan op al dik 15 jaar geen klappen uitgedeeld hebben (en gekregen hebben overigens).

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-12-2007 22:51]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-12-2007 22:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hmz, die had van mij direct een dikke maand aan de nierdialyse gekund wegens forse elleboog in de nierstreek.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-12-2007 22:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

haha, het is maar bier + een eenvoudige provocatie. Als je dan gaat meppen mankeert er echt iets aan je. Denk aan de spreuk van Schaep:

"door mensen als jij neem ik mezelf weer serieus." Keihard boven die zooi staan dus. Mooi dat je jezelf hebt ingehouden, Judge M.


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-12-2007 22:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

@ Pandora: Joah is sinds kort verplicht op het werk voor alle medewerkers, eerst alleen voor degene die met agressie te maken hebben op het werk. Elk jaar krijgen we zoiets, dit jaar voor het eerst 2 dagen en zo uitgebreid. Heb de cursusmap al binnen, ziet er erg boeiend uit.

En achja, soms is het misschien beter om weg te lopen inderdaad, gelukkig kan ik zelf het meeste met woorden oplossen (kan nogal fel zijn hehe)

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-12-2007 22:55]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 02-12-2007 22:54 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

@Judge, maar natuurlijk deel ik mijn award graag met jou. Gedeeld geluk is twintig keer zo leuk.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-12-2007 22:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 december 2007 22:53 schreef Lainedil het volgende:
haha, het is maar bier + een eenvoudige provocatie. Als je dan gaat meppen mankeert er echt iets aan je. Denk aan de spreuk van Schaep:

"door mensen als jij neem ik mezelf weer serieus." Keihard boven die zooi staan dus. Mooi dat je jezelf hebt ingehouden, Judge M.
Dank u

Toch is er iets in me wat zegt dat er van zijn kant uit meer achter zat maar daar ga ik niemand mee vermoeien verder. Het was gewoon in en intriest. Klaar uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-12-2007 22:57]



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen