|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je geeft zelf het antwoord al Verhoogde aantrekkingskracht van de maan kan voor slapeloosheid zorgen. |
|
quote:Okay, zonder een zwevering antwoord te geven: Het kan goed.. een verklaring heb ik er niet voor, hoewel ik het zou zoeken in de gravitatievelden als ik voor een wetenschappelijke verklaring zou gaan, maar ik kan voelen of het volle maan is. Vraag me niet hoe, maar op een of andere manier hangt er een bepaalde spanning of een gespannen sfeer in de lucht die ik opmerk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Misschien omdat het dan 's nachts gewoon minder donker is? Maar het ligt dus aan gravitatie? En hoe verder dan? Beinvloeden die je hersenfrequentie waardoor je niet in slaap kan komen ofzo? |
|
als het de afgelopen dagen ergens volle maan is geweest, heb ik daar ook last van... namelijk erg slecht geslapen afgelopen dagen... Je moeder. |
|
quote:Nee, nog niet eens. Want binnen merk ik 't ook, of met m'n ogen dicht.. Je merkt het ook als het bijvoorbeeld een stapavond is, dan zijn er meer bezopen en agressieve mensen overal. En wist je dat er tijdens een volle maan meer ziekenhuispersoneel op dienst is? Er is bijvoorbeeld statistisch bewijs dat er meer vrouwen bevallen tijdens volle maan. quote:Ik heb geen idee over een wetenschappelijke verklaring. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Er zijn ook mensen die compleet hysterisch worden met volle maan... lunatics? |
|
hmz, kan wel enige wildheid veroorzaken jah Je moeder. |
|
Ik denk dat de logische verklaring inderdaad is dat je meer licht hebt s'nachts. Het kan ook inderdaad een gevolg zijn van de zwaartekracht, maar dan zou je er eerder bij springtij last van hebben, of juist tijdens dat het getij gelijk valt met jou nachtrust. Het is op zich niet eens zo vreemd, want als het gaat stormen, ook al is de lucht nog helder (maar de luchtdruk al wel verandert) verandert je stemming ook vaak naar iets onrustigers. Maar... Mogelijk hebben je buren de gewoonte om bij volle maan hun satanische riten in de tuin uit te voeren, en wordt jij wakker van het gepiep van het babytje dat ze dan slachten. Dit slaat nergens op. |
|
hahahahaha Je moeder. |
|
quote:Dude. Ergens volle maan? We hebben er maar 1 hoor. Maar het was afgelopen nacht volle maan geloof ik. |
|
je weet wak bedoel... hmz in dat geval zal ik daar dus ook wel last van hebben gehad, ook erg zweten enzo, mn ma trouwens ook en tis geen griep hehe Je moeder. |
|
quote: één maan?! damn... |
|
Ik kan nooit goed slapen, behalve tijdens school. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
wazig. Ik heb nooit moeite met slapen . Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat het te maken kan hebben met vollemaan. Interessant voer! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dan is het in mijn ogen altijd volle maan |
|
ik heb mijn rijbewijs gehaald... ook tijdens volle maan (nou ja, wel overdag) heeft echt wel invloed *grin* If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
was het gisteren toevallig volle maan ? 18 december dus... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ik ben geboren bij volle maan dat weet ik wel... net als mn broertje trouwens... en ja... alletwee compleet gestoord trouwens Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heb vanacht heerlijk geslapen |
|
Interessant topic! Zelf heb ik geen last van slapeloosheid bij volle maan. |
|
ik heb gewoon om de zoveel tijd zo'n nacht waarin ik na ga denken over van alles en nog wat wat ik nog moet doen en alles wat niet gaat zoals ik wil, nou dan heb ik dus een slapeloze nacht volle maan of niet... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Volgens mij is het voornamelijk psychisch als iemand denkt dat hij of zij zich anders voelt tijdens volle maan. Net als wanneer je het bijvoorbeeld over luizen hebt en het overal voelt jeuken, kun je ook zien dat het volle maan is, allerlei mysterieuze verhalen erover horen en je dan eigenaardig voelen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ik ook niet, heb uitermate lekker geslapen vanacht! Heb er nooit last van "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Komt door al die haren die uit je rug springen bij volle maan |
|
quote:Als je goed las wist je dus dat dit niet zo is. Althans niet tijdens of net voor volle maan. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |