|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Aaaaaaaaaaaaaaaai, da's ver... |
|
Gaat 'ie ook nog vrolijke liedjes spelen? |
|
Waar zou dat goed voor zijn in deze duistere tijden |
|
Het is fucking kerstmis. Verder schrijft die gast alleen maar depressieve nummers. Ik denk dat het hem goed zou doen als hij eens iets vrolijkers zou proberen. Iets over kerst bijvoorbeeld. |
|
Onee, dan zouden zn nummers niet meer goed kunnen genoemd worden... en ja, je zegt het net, het is kerstmis... |
|
Misschien covert ie wel Last x-mas of All i want for x-mas is you Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Kerscht heerscht. Vieren van de terugkeer van het licht en zo. Daar horen geen droevige liedjes bij. Plus, dit weekend is het X-MASS fest! |
|
helaas.. dan ben ik een weekendje weg.... |
|
Mooi! Dan ga ik daar naar toe! |
|
Ik heb vorige week nog gezegd dat ik Anathema nooit meer wilde zien. Maar aangezien dit niet de hele band is kom ik lekker toch. |
|
Zou hij deze keer nuchter blijven? |
|
ow dus dit is dat tweede topic, wist ik veel dat die gast in anathema zat Je moeder. |
|
|
|
quote: Geeft niks hoor kerel |
|
wie komen er allemaal? en kan de naam anathema en apeldoorn even in de titel verwerkt worden Je moeder. |
|
Anathema heeft er nie echt iets mee te zien hoor, t zijn gewoon Danny en jamie... |
|
... van anathema bedoel ik want ik ben vast niet de enigste die die lui niet van naam kent... Je moeder. |
|
Ok, daar heb ik in mn obsessie ff niet bij stilgestaan... MODS?! |
|
hehe dacht ik al -karnivoor -undertaker -inside-lie? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-12-2002 22:44] Je moeder. |
|
quote: Zufrieden? |
|
Tuurlijk |
|
schön nou wie gaan er nog meer? Je moeder. |
|
De 27ste spelen ze in Eindhoven. Geript van de Dynamo site: quote: |
|
Ah, der is weer enen van de drie die nie uit zn kot wil komen voor zoiets blijkbaar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |