|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
-karnivoor -undertaker -inside-lie? -McDoom |
|
Hey Ash, Eindhoven is toch wel een stuk dichterbij ofnie? Of niet genoeg/verkeerde dag? |
|
Wel, da's dus MORGEN, en IK zou het volleeeeeeedig zien zitten, wil er me iemand komen halen??? En terugbrengen liefst ook? |
|
*offtopic* MBMarduk: Mail aangaande Perverted taste, Second Hand list + Morrigan cd's? |
|
helaasch... maar dat wist je al, trouwens nog niet eens zeker ofk wel ga, druk met verhuizing en dus zwaar weekend + vroeg op... ik beschouw hierbij afgelopen weekend als mijn afscheid van apeldoorn Je moeder. |
|
Ik vrees dat ik er wellicht ook niet ben. Ben een beetje ziek aan he worden geloof ik. |
|
- underfaker de rest haakt af Je moeder. |
|
Kijk als ze nou hun OUDE shit a la Pentecost III en Silent Enigma zouden gaan spelen dan was ik er als de kippen bij maar ACOUSTISCH zegt al genoeg m.i. |
|
Hmm misschien als ik niets te doen heb; weer es legitiem m'n oude Crestfallen longsleeve aandoen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ga wel natuurlijk kwam die gast nog tegen in de kroeg, die met die korte haren... hij herkende me uit Utrecht, hehe was wel leuk op zich morgen is het zo ver word volgens mij wel heel mooi ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
hmz, ga misschien toch nog wel even kijken maar wel undercover hehe heb geen zin om vn iedereen in apeldoorn 'afscheid' te moeten nemen Je moeder. |
|
iets zegt me dat ik er ook rondloop |
|
quote: NEEM OP GOFFER |
|
quote: Met bril |
|
quote:als je t tegen niemand zegt hoef t ook nie, gewoon komu vannacht wordt t gezellie. |
|
was erg leuk heb me zeker vermaakt ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik ben blij dat het erg "leuk" was. Heb ik tenminste niet veel gemist. |
|
morgen ook in hettonnetje in epe hoorde ik, serieus... Je moeder. |
|
quote: Leuk geprobeerd karnivoor. Daar trap ik niet in. |
|
*kuch* ga jij morgen maar eens kijken dan daar... Je moeder. |
|
|
|
dude... ik hoorde het van chris en dinges (ook uit epe) bovendien: die lui slapen toch bij die lui van morphia (EPE!)? Je moeder. |
|
quote:Dat lijkt me wel heel sterk.. Jamie woont nog geen 10 kilometer buiten Epe in een hutje op de hei... |
|
ik heb ook weer eens wat gehoord Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |