![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dinges? ![]() ![]() |
|
quote: Ik ga morgenavond(=vanavond dus ![]() Ik wist niet dat die gast hier op de hei woonde? Dan zou het best wel eens waar kunnen zijn. Ik dus naar 't Tonnetje in Epe. ![]() ![]() |
|
quote: was de naam ff kwijt, zie die lui amper... Je moeder. ![]() |
|
nah, ik ben erbij geweest en wat een bende trage zooi was dat zeg....... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dan heb je Lid - In the Mushroom zeker nog nooit gehoord? non-depri plaat met Danny op gitaar (en zwaar gedrogeerde teksten) hier wordt je gewoonweg vrolijk van!! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
vond het erg goede muziek alleen was me veel te druk daar, zat al vast toen ik nog met één voet buiten stond ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() GOH?? TOCH WEL???? kan wel merken dat je Anathema dan amper kent... ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
![]() |
|
L E T O P D E D A T U M ! ! ! Vrijdag 26 december 2003 Accoustische set door: Danny Cavanagh Anathema Thunder Roadhouse Eindhoven Gratis Entree L E T O P D E D A T U M ! ! ! Mag een mod de titel even aanpassen? (plaats/datum) ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |