|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dinges? |
|
quote: Ik ga morgenavond(=vanavond dus ) dan toch maar ff kijken. Ik wist niet dat die gast hier op de hei woonde? Dan zou het best wel eens waar kunnen zijn. Ik dus naar 't Tonnetje in Epe. |
|
quote: was de naam ff kwijt, zie die lui amper... Je moeder. |
|
nah, ik ben erbij geweest en wat een bende trage zooi was dat zeg....... stond overigens VEEL te hard in verhouding tot de ruimte en het aantal mensen daar... |
|
quote: Dan heb je Lid - In the Mushroom zeker nog nooit gehoord? non-depri plaat met Danny op gitaar (en zwaar gedrogeerde teksten) hier wordt je gewoonweg vrolijk van!! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
vond het erg goede muziek alleen was me veel te druk daar, zat al vast toen ik nog met één voet buiten stond allemaal onbekenden opeens hehehe Je moeder. |
|
quote: GOH?? TOCH WEL???? kan wel merken dat je Anathema dan amper kent... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
|
|
L E T O P D E D A T U M ! ! ! Vrijdag 26 december 2003 Accoustische set door: Danny Cavanagh Anathema Thunder Roadhouse Eindhoven Gratis Entree L E T O P D E D A T U M ! ! ! Mag een mod de titel even aanpassen? (plaats/datum) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |