|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmmmmm, allemaal onbekende bands zeg!! Heb je ook homepages van deze bands??? Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Volgens mij kon je ook geen slechtere datum prikken voor dit festival, zelfde dag heb je Black Witchery, Krieg, Armaggeda, Avenger en Manticore in Ieper en Cannibal Corpse enzo in Belgie!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Niet van allen, WAPENSPRAAK & DRINKGELAG is onder invloed van Tumulus en Skyforger, en speelt naar eigen zeggen pagan black of hoe noem je het ding, met hier en daar vleugjes thrash der doorheen. IN SOMNIS speelt doom. www.geocities.com/in_somnis GARMENHORD kan gecheckt worden op www.lugburz.be AGUYNGUERRAN kan ook gecheckt worden op www.lugburz.be, zij spelen onder invloed van Enthroned. Ze komen trouwens op een Mayhem tribute CD van christcrusher met het nummer Cursed In Eternity. Zanger is medeorganisator LUGUBRE is je wel bekend zekerst? t ging eerst ICONOCLASM zijn, maar niet mogelijk wegens drummer ook 'tewerkgesteld' bij AGUYNGUERRAN. Tis mogelijk dat dit alles gratis verloopt. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: tonze is misschien gratis, en daarbij JH KONTRABAS is toch klein. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hmmmmm, gratis!! Dat scheelt wel een stuk ja!!! Klinkt wel goed ja!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Wel, het gratis zijnde van dit optreden staat voor 85% of zo vast. En indien niet, dan zal het waarschijnlijk nog geen 5€ bedragen. Maar ik beloof niks. Zoals gezegd, verdere info volgt. Kakker, waar zou jij de Lugubre van vandaag de dag mee vergelijken. Of zijn ze gewoon live rechtoerechtaan pure black, zonder veel poespas, maar met veel grimmigheid en chaos? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hebben van alles wat!! Niet echt te benoemen (voor mij tenminste), misschien: Darkthrone, Judas Iscariot, The Shadow Order, oude Rotting Christ, Blasphemy, Beherit!! en nog wat bands denk ik. Veel grimmigheid en chaos in Arnhem tenminste!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Vraagje, waar ligt Ingelmunster? Zo te horen aan de Deutsche naam in het oosten van Vlaanderen. Dat is lekker dichtbij voor mij. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ingelmunster ligt in West-Vlaanderen, tussen Roeselare en Kortrijk. JH KONTRABAS ligt in het centrum. terug Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: In Ingelmunster wordt ook jaarlijks Labadoux georganiseerd, een keileuk folkfestival Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Garmenhord niet langer onder voorbehoud. Enkel Lugubre is nog niet zeker. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Schrijf die gasten van Lugubre dan nog een keer!! Is er tenminste een Nederlandse band vertegenwoordigd daaro!!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
nix voor mij [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 29-07-2002 21:56] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ze willen en kunnen, ik moet enkel nog wat mede-organisatoren overtuigen. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Kom dan niet. Je kan me de bout hachelen! |
|
Lugubre niet langer onder voorbehoud. Ze zullen headlinen. Aanvang concert: 19:30 Inkom: 2 Euro Bier: 0,90 Euro Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:Zow, dat zijn de beter prijzen |
|
quote: Tging eerst zelfs gratis zijn, maar ja... dezer dagen... Je kan me de bout hachelen! |
|
Een zwartachtig affichken voor de geïnteresseerden: http://216.33.240.250/cgi-bin/linkrd?_lang=EN&lah=e4648dea355b90a97e89d9a9c43b1fae&lat=1030471210&hm___action=http%3a%2f%2fusers%2epandora%2ebe%2fdahmer%2fa%2eJPG De geïntresseerden mogen dit trouwens altijd forwarden. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 27-08-2002 20:02] Je kan me de bout hachelen! |
|
doet vrij weinig die link Only suicide is real, kill yourself |
|
Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: en conquestador in woerden natuurlijk. dus ik kan niet |
|
quote: Hmm, Krieg? Weet je ook of ze in NL spelen? Op hun site staat alleen een festival in Tsjechie... |
|
quote:Krieg ging niet door. |
|
KØT!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |