|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik was die homo met het korte haar, en ik reed ook nog eens. |
|
Wie was Unchained Wolf dan? |
|
Striid heeft niet gereden en daarom hebben we ook geen hoerentent uitgezoicht maar voor de volgende keer gaan we helemaal los, cya soon all, Striid/Lugubre, Cheers Only suicide is real, kill yourself |
|
Ah jonge, met zoveel drank krijg jij hem niet eens meer omhoog!! |
|
quote: Moet het meiske ook maar niet zoveel bier drinken heh, maare we gaan wel effe smakelijk lachen hoor Only suicide is real, kill yourself |
|
Ja zeg, je zet daar dan ook nen bak met volle biertjes voor mijn neus! Btw, naar het schijnt heb ik de hele avond in het Nederlands zitten spreken , Hollands dus. Trok het op iets? |
|
quote: Wel, diegene die Striid Natasja noemde! Wohahaha. Man, jullie zouden beter in België wonen, we zouden nogal smakelijk veel biertjes gaan zuipen en veel hilarische avonden beleven. Je kan me de bout hachelen! |
|
Fuck ja, shit, ik ben da allemaal vergeten! Mijn eerste black out... ow damn. nuja, ik heb tenminste niet naakt op tafels staan dansen. (en probeer mij niet te overtuigen, dit WEET ik 1000 % zeker!!) |
|
quote: Zeker weten, dan moet je die video maar es zien, hehehe Only suicide is real, kill yourself |
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEER, BOTN & PINNN!!! deel 2 is in de maak. Zou iem. een probleem hebben met den 30sten november. Indien er die dag in België iets gelijkaardig te doen is, gelieve mij dan te verwittigen. Nen topic volgt ook nog wel. Momenteel proberen we o.a. Iconoclasm te strikken, misschien ook Grimfaug, Kwelhekse en Verloren. Je kan me de bout hachelen! |
|
Als Iconoclasm echt komt deze keer, ik ook. |
|
quote:rustiiiiiiiiggg eenjarig bestaan van The Stage gaat op dien dag vallen, met Malagant concert ook 7 december vrijhouden aub (oftewel LBP in Stage houden, kan ook) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dju, wat voor groepen spelen der nog in The Stage den 30sten nov? Je kan me de bout hachelen! |
|
geene Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ah zo, maar dan kan iedereen achteraf nog naar the stage Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:Als gij ons eerste en enigste optreden wilt missen ok en vorige eker ging iedereen ook afkomen! nul gezien, bende plooiers Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Jouw groep of wa? Je kan me de bout hachelen! |
|
ja! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
En eindlijk nog ne keer een deftig logo! Maar ja, wat betreft die datum... We zijn der pas vandaag mee begonnen, en als we Iconoclam willen, moeten we het voor den 13den dec. doen, en in die periode is ter al veel te doene. En kmoe nog met den Nguaroth én met het Jeugdhuis overleggen ... enzovoortendeverdre... Je kan me de bout hachelen! |
|
moh doe't in Tielt, in de cafe nji en danke voro de appreciatie van mn werk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Is den café der groot genoeg voor? Zo gelijk in Ingelmunster? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:LOOOOOOOOOL 't is nondegodverdomme drie vier keers zo groot skeevn der nog nooit geweest? shame!!! zie foto's op http://www.the-stage.be/ Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dus den café zou groot genoeg zijn? En dan hoeven we de zaal niet af te huren? Of spreektje gie over zaal+café? Ja, kweet, kzou beter ne kjir komen. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:jongen, die cafe is nog meer dan groot genoeg als ge den helft wegdoet, en dan zout ge die zaal niet moeten afhuren, in de zaal kan een slordige 400 man... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |