|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
is er mogelijkheid om daar te overnachten in Ingelmunster of zijn er die naar Oostende rijden erna??? want ik heb wel zin om af te komen ¨ Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
overnachten is niet nodig joh gewoon de hele nacht doorfeesten, doen wij ook daar na ons optreden Only suicide is real, kill yourself |
|
ge kunt me mij derachter nr Tielt btw vrijdag allen nar The Stage, DJ me aan't werk, bang your guts in knots! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: maar ja, Tielt is niet echt on the way to oostende of Nieuwpoort. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ingelmunster waar ligt dat weer? Ergens bij kortrijk zeker. Ik kan toch niet afkomen heb al afgesproken om naar www.broekrock.net te gaan |
|
Bestemd voor diegenen van Oostende: Wel, ik heb hopen flyers en affiches naar den BBQ in Oostende gestuurd, dus zal der waarschijnlijk wel volk afkomen van die kanten... misschien kom je wel bekenden tegen of nen vriendelijken Oostendenaar die je wil 'meetransporteren'. Zo niet, dan blijf je hangen, der zullen wel al treinen rijden tegen dat gedaan is... [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 19-09-2002 22:35] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ben jij der een van de Meetjeslandsche Horde ofte Garmenhord? of... Je kan me de bout hachelen! |
|
Hallo Legatius, De onderwerpen waarvoor je belangstelling spreken mij erg aan. Kun je mij een emai sturen zodat wij verder elkaar ongestoord kunnen schrijven? Email adress:e.leider@planet.nl Cuergomamotorist |
|
Dude .. stop doing that .. He's older than 13 ... |
|
quote: gristen pedo alert!!!!!!!!!!!! TA TU TA TU |
|
quote: Hey dat is dezelfde gast die graag contact wilde hebben met mannen die op motoren rijden en lange zwarte jassen met veel glimmende knopen dragen... |
|
quote: Eij kirle, tis wel "TU TA TU TA" eh! In België toch. Je kan me de bout hachelen! |
|
Hmm in Twente is het tatatutatutatatutu |
|
Ewel kijk, zo heb je een tweede reden om naar Ingelmunster af te zakken. Je kan me de bout hachelen! |
|
[EDIT: Dit kan ergens anders. ] [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 20-09-2002 21:32] |
|
"LEER, BOTN & PINNN!!!" was , al zeg ik het zelf. 't Was een lekker potje oldschool die avond. Concertreviews laat ik aan anderen over. En zeer zeker voor herhaling vatbaar. Vooral achteraf mij te pletter gelachen met die mannen van Lugubre, Striid is hilarisch. Je kan me de bout hachelen! |
|
AGUYNGUERRAN & LUGUBRE (arme micro) waren schitterend!!! Als dat geen Black Metal was, wat dan wel?! Geluid in de Kontrabas was trouwens echt wel deftig, vind ik. 't Is te hopen dat GARMENHORD volgend jaar (of eerder) "Leer! Bott'n! & Pinn'n Twee-eh-eh!" mag schreeuwen! [Dit bericht is gewijzigd door Gheraert Den Duyvel op 23-09-2002 10:44] |
|
wel lugubre heeft zich ook prima vermaakt daar in belgie en wij vonden het dan ook 1 van de beste optredens die wij ooit hebben gedaan, wel vreemd was dat de heer alcoholocaust nog steeds niet dronken was te krijgen na 30 flesjes bier maar goed in ieder geval voor herhaling vatbaar Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: naar de wet t-shirt party geweest? |
|
Het was op zich een mooi ziek feestje, met veel bier! Slapen in de auto is ook nog gelukt. |
|
Gelukkig toch blijven slapen? hehe, dacht het wel, 400 km is niet niks voor vier niet-nuchtere kerels. Ben smorgens, mja smiddags, effe komen kijken maar jullie waren al verzwonden. Miljoarde, nogal wat mogen schoonmaken daarboven! En? Herinneren jullie je dit woord nog: 'vorrekrosser'? [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 23-09-2002 23:17] Je kan me de bout hachelen! |
|
Ja, homo ofzo toch? Heb het nog op video staan, wo bist du dan? |
|
Oh ja, het was geen 400 kilometer, maar 750 ofzo. |
|
Oh, slechts 750! Dat viel dan wel mee, eheh. Deathwish? Ben jij dan die grote, die met z'n gescheurde broek, of die met z'n kortere haar? Wat? Gefilmd? Niet eens gemerkt. Inderdaad: vorrekrosser staat voor homo. Hopelijk reed Striid toch niet? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |