|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeker weten! Children Of Bodom heeft nog nooit een cover van 'The Trooper' opgenomen Al staat hij wel onder die naam op alle MP3 servers, het is echt nie van CoB! |
|
Ik ben blij dat het nog zo lang duurt voordat ie uitkomt. Bij voorbaat al een kutcd |
|
quote: hahaha heb hem nu ook... mist wel het sfeertje van de jaren 80, dit is wel geinig The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: CoB heeft The Final Countdown helemaal niet gecovered! Dat is Norther, niet CoB.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Tof... Allemaal covers van bands die allemaal niet van CoB blijken te zijn... |
|
[quote]CoB heeft The Final Countdown helemaal niet gecovered! Dat is Norther, niet CoB.. [\quote] serieus? De zang klinkt ietsje hoger dna normaal, maar de gitaren hadden zo van CoB kunnen komen. Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: heheh inderdaad... 'k zal de mp3's wel ff veranderen, anders gaan er meerdere de mist in.... zoals ik The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Vind het juist wel gaaf als er een soort van verbintenis in de cd covers van een band liggen. |
|
quote: dispatched was het toch? |
|
Godver, al die bands die zich maar uitgeven voor CoB, helemaal ziek word je dr van. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Jah...Maiden zijn ook een stel CoB wannebees man! btw CoB vind ik wel degelijk heersen. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: what the cunt..maiden CoB Wannabees |
|
quote: Inderdaad, losers dat zijn het!! |
|
quote: vind ik ook wel, maar niet zo, meer zoals in de maiden cd-covers The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
die " you're better off dead" nummer van ze klinkt goed ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Die singkle heeft al platinum verkocht in Finland Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Ik heb de nieuwe ceedee vanmorgen gedownload, maar hij is niet echt vernieuwend. Klinkt allemaal een beetje hetzelfde. Heads I win, tails you lose |
|
yep me too, ik heb hem nu ook, kan niet echt kapot zijn van de cd... klinkt wel leuk, mooi voor de liefhebber maar ik vind het matigjes... keybordjes en snelle rifjes bla bla, kortom weer een CoB cd The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Het is weer een saai voortborduursel op hun vorige platen. 1x luisteren is leuk, maar meer dan 1x een cob cd in de week luisteren trek ik niet. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: In de WEEK??? |
|
Is idd veel. Die single (?) Something in My Dream ofzo, echt te belachelijk voor woorden. Zo slecht MuayThaigerrr!! |
|
quote: Die Aces High cover is toch van Arch Enemy? [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 06-01-2003 11:38] |
|
quote: dat is toch geen single geweest? Btw de naam is SOMETHING IN MY DRINK en dat speelde ze als laatste nr op dynamo, ik d8 voor de gra" Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Goed, zijn we der uit??! het is dus voor de liefhebber!! Maar ik vindt het zeker wel kool!! Maar btw kan dat dan zomaar dat bands zich uitgeven voor andere (voor Co?? Ik heb de trooper ook en the final countdown en de laatste cd en ik vindt ook wel minder worden maar blijft gaaf en simpel om te spelen op je Maar je voor iemand anders uit geven..dat wist ik dus nie.. It's dark between Corpses |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |