|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Somebody put something in my drink is een cover van de Ramones; dat is een soort rock n roll punk; daarom klinkt het ook anders dan hun reguliere muziek. quote: Dat doen/deden die (Sentenced/Dispatched (rip)) bands ook niet! Een of andere onbenul heeft die mp3's gewoon zo genoemd en ze zijn zo over het net gegaan. Ik vind de nieuwe plaat ook prima te doen op z'n tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-01-2003 17:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb d8 ik een nieuw nummer van ze gedowned "You're better of dead" en ik vinnet zo onwijs soft klinken. De felheid is er helemaal uit, stem is softer. Ik ga m eerst es goed luisteren voor een eventuele aankoop. Maarja, dalende lijn zat er aardig in , ze kunnen zo veel beter |
|
quote: Dat d8 ik ook It's dark between Corpses |
|
quote: Maja..jij zal het weten.. It's dark between Corpses |
|
Mwah, ik vind de laatste CoB minder goed dan Follow the Reaper en Hatebreeder. En ook minder goed dan vergelijkbare platen als Swamplord van Kalmah. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nog een tip voor de Children Of Bodom fans: de band Norther heeft erg veel weg van Children Of Bodom, dus even checken... Hakkuh |
|
quote: Heb je mischien een URL of iets? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
CoB is naar mijn mening de muziekstijl aan het aanpassen. Als je goed luistert dan hoor je duidelijk dat het gitaargeluid drastisch is aangepast. Veel nummers van CoB geven toch de indruk dat ze rommelig in elkaar zitten. Met deze niewe CD laten ze duidelijk merken dat ze de muziek beter hebben opgebouwd en in elkaar gezet. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik heb er ff aan moeten wennen, ik vond 'm een stuk minder als de vorige, maar begin 'm nu steeds beter te vinden |
|
quote: Datzelfde geldt voor mij. Het is een cd die echt moet groeien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vind het best een leuke cd. |
|
quote: Samples: Darkest Time Last Breath Endless War Dream Nothing Left Hakkuh |
|
Wel vet als je CoB leuk vind (en dat vind ik ook ). "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Die Scorpions-cover op de vorige CD klonk ook niet slecht. Maar ze kunnen beter eigen nummers maken, want bij die covers heb je niet dat typische CoB-geluid vind ik |
|
quote: FOUT, deze cd is juist voor degene die children of bodom niet zien zitten een dikke aanrader. Ik heb het in dit geval over degene die Skyfire en Norther luister. Zelfde catagorie maar toch anders. deze cd is een must-have Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik vind de cd gigantisch gaaf ook het gitaarwerk vind ik weer mooi en ik ga er zeker heen als ze komen in het podium in hardenberg |
|
nou nou, ik luister 1 nummer en ik hoor het al weer.. Ze zijn geen reet verandert hehe.. Ik pas er wel voor het begint een cliche sound te worden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nieuwe cd children of bodom komt in september uit: Children Of Bodom will release their fifth studio outing, called "Are You Dead Yet?" later this fall. The album will be released worldwide in September. "Are You Dead Yet?" tracklist is as follows : 1. Living Dead Beat 2. Are You Dead Yet? 3. If You Want Peace... Prepare for War 4. Punch Me I Bleed 5. In Your Face 6. Next in Line 7. Bastards of Bodom 8. Trashed, Lost & Strungout 9. We're Not Gonna Fall A single of the track "In Your Face" is targeted for release on August in Finland. Other territories will be announced later. (www.cobhc.com) |
|
Are they dead yet? |
|
quote: vet, gaan er al downloads rond? |
|
Nee nog lang niet als de cd pas in september uitkomt en de single ergens in augustus dan duurt dat nog ff. Hoop dat deze cd beter is dan trashed lost & strungout. |
|
Gelukkig is iedereen al lang vergeten wie Child_of_bodom_PU nu eigelijk is |
|
quote: aha, maar dat maakt niet uit, want doomsday machine van arch enemy komt dan volgens mij ook pas uit, en ik heb em nu al. btw, vette achternaam heb je |
|
Ondanks de kutte titel voor het album wil ik het wel horen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |