IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Nieuwe cd Children of bodom Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-01-2003 15:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 11:38 schreef ilyc het volgende:
Die Aces High cover is toch van Arch Enemy?

CoB heeft Aces High ook een keer gecovered (staat onder andere op Tribute to the Beast).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-01-2003 17:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 januari 2003 13:52 schreef Cinderella's Corps het volgende:
Goed, zijn we der uit??! het is dus voor de liefhebber!!

Somebody put something in my drink is een cover van de Ramones; dat is een soort rock n roll punk; daarom klinkt het ook anders dan hun reguliere muziek.

quote:
Maar btw kan dat dan zomaar dat bands zich uitgeven voor andere (voor Co??
Ik heb de trooper ook en the final countdown en de laatste cd en ik vindt ook wel minder worden maar blijft gaaf en simpel om te spelen op je Maar je voor iemand anders uit geven..dat wist ik dus nie..

Dat doen/deden die (Sentenced/Dispatched (rip)) bands ook niet! Een of andere onbenul heeft die mp3's gewoon zo genoemd en ze zijn zo over het net gegaan.

Ik vind de nieuwe plaat ook prima te doen op z'n tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-01-2003 17:21]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 06-01-2003 17:28 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Ik heb d8 ik een nieuw nummer van ze gedowned "You're better of dead" en ik vinnet zo onwijs soft klinken. De felheid is er helemaal uit, stem is softer. Ik ga m eerst es goed luisteren voor een eventuele aankoop.
Maarja, dalende lijn zat er aardig in , ze kunnen zo veel beter

Cinderella's Corps
Grave Robbing
Usericon van Cinderella's Corps
Posted 06-01-2003 17:48 by Cinderella's Corps Wijzig reactieProfiel van Cinderella's CorpsQuote dit berichthttp://digitale-lol.cu2.nl/

quote:
Op 6 januari 2003 17:21 schreef Mutilator het volgende:

Ik vind de nieuwe plaat ook prima te doen op z'n tijd.

Dat d8 ik ook

It's dark between Corpses

Cinderella's Corps
Grave Robbing
Usericon van Cinderella's Corps
Posted 06-01-2003 17:49 by Cinderella's Corps Wijzig reactieProfiel van Cinderella's CorpsQuote dit berichthttp://digitale-lol.cu2.nl/

quote:
Op 6 januari 2003 17:28 schreef Trevoc het volgende:
Ik heb d8 ik een nieuw nummer van ze gedowned "You're better of dead" en ik vinnet zo onwijs soft klinken. De felheid is er helemaal uit, stem is softer. Ik ga m eerst es goed luisteren voor een eventuele aankoop.
Maarja, dalende lijn zat er aardig in , ze kunnen zo veel beter

Maja..jij zal het weten..

It's dark between Corpses

altx
Usericon van altx
Posted 06-01-2003 17:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Mwah, ik vind de laatste CoB minder goed dan Follow the Reaper en Hatebreeder.

En ook minder goed dan vergelijkbare platen als Swamplord van Kalmah.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 04-02-2003 15:05 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Nog een tip voor de Children Of Bodom fans: de band Norther heeft erg veel weg van Children Of Bodom, dus even checken...

Hakkuh

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 04-02-2003 20:44 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 15:05 schreef RdP het volgende:
Nog een tip voor de Children Of Bodom fans: de band Norther heeft erg veel weg van Children Of Bodom, dus even checken...

Heb je mischien een URL of iets?

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 05-02-2003 10:34 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

CoB is naar mijn mening de muziekstijl aan het aanpassen. Als je goed luistert dan hoor je duidelijk dat het gitaargeluid drastisch is aangepast. Veel nummers van CoB geven toch de indruk dat ze rommelig in elkaar zitten. Met deze niewe CD laten ze duidelijk merken dat ze de muziek beter hebben opgebouwd en in elkaar gezet.

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-02-2003 12:29 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb er ff aan moeten wennen, ik vond 'm een stuk minder als de vorige, maar begin 'm nu steeds beter te vinden

altx
Usericon van altx
Posted 05-02-2003 13:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 12:29 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik heb er ff aan moeten wennen, ik vond 'm een stuk minder als de vorige, maar begin 'm nu steeds beter te vinden

Datzelfde geldt voor mij. Het is een cd die echt moet groeien...

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 05-02-2003 14:48 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik vind het best een leuke cd.

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 05-02-2003 14:52 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 20:44 schreef Nibiru het volgende:
Heb je mischien een URL of iets?

Samples:
Darkest Time
Last Breath
Endless War
Dream
Nothing Left

Hakkuh

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 05-02-2003 15:34 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Wel vet als je CoB leuk vind (en dat vind ik ook ).

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 08-02-2003 13:41 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 6 januari 2003 15:49 schreef altx het volgende:
CoB heeft Aces High ook een keer gecovered (staat onder andere op Tribute to the Beast).

Die Scorpions-cover op de vorige CD klonk ook niet slecht. Maar ze kunnen beter eigen nummers maken, want bij die covers heb je niet dat typische CoB-geluid vind ik

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 13-02-2003 1:01 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 5 februari 2003 15:34 schreef Nibiru het volgende:
Wel vet als je CoB leuk vind (en dat vind ik ook ).

FOUT, deze cd is juist voor degene die children of bodom niet zien zitten een dikke aanrader. Ik heb het in dit geval over degene die Skyfire en Norther luister. Zelfde catagorie maar toch anders. deze cd is een must-have

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Ultimate Darkness
Usericon van Ultimate Darkness
Posted 13-02-2003 16:04 by Ultimate Darkness Wijzig reactieProfiel van Ultimate DarknessQuote dit bericht

ik vind de cd gigantisch gaaf
ook het gitaarwerk vind ik weer mooi
en ik ga er zeker heen als ze komen in het podium in hardenberg

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-02-2003 16:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nou nou, ik luister 1 nummer en ik hoor het al weer.. Ze zijn geen reet verandert hehe..
Ik pas er wel voor het begint een cliche sound te worden

"This one is older than shit, heavier than time!"

metaldennis89
Usericon van metaldennis89
Posted 09-07-2005 16:36 by metaldennis89 Wijzig reactieProfiel van metaldennis89Quote dit bericht

Nieuwe cd children of bodom komt in september uit:

Children Of Bodom will release their fifth studio outing, called "Are You Dead Yet?" later this fall. The album will be released worldwide in September.

"Are You Dead Yet?" tracklist is as follows :

1. Living Dead Beat
2. Are You Dead Yet?
3. If You Want Peace... Prepare for War
4. Punch Me I Bleed
5. In Your Face
6. Next in Line
7. Bastards of Bodom
8. Trashed, Lost & Strungout
9. We're Not Gonna Fall

A single of the track "In Your Face" is targeted for release on August in Finland. Other territories will be announced later.

(www.cobhc.com)

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2005 17:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Are they dead yet?

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-07-2005 17:36 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2005 16:36 schreef metaldennis89 het volgende:
Nieuwe cd children of bodom komt in september uit:

Children Of Bodom will release their fifth studio outing, called "Are You Dead Yet?" later this fall. The album will be released worldwide in September.

"Are You Dead Yet?" tracklist is as follows :

1. Living Dead Beat
2. Are You Dead Yet?
3. If You Want Peace... Prepare for War
4. Punch Me I Bleed
5. In Your Face
6. Next in Line
7. Bastards of Bodom
8. Trashed, Lost & Strungout
9. We're Not Gonna Fall

A single of the track "In Your Face" is targeted for release on August in Finland. Other territories will be announced later.

(www.cobhc.com)

vet, gaan er al downloads rond?

metaldennis89
Usericon van metaldennis89
Posted 09-07-2005 17:54 by metaldennis89 Wijzig reactieProfiel van metaldennis89Quote dit bericht

Nee nog lang niet als de cd pas in september uitkomt en de single ergens in augustus dan duurt dat nog ff. Hoop dat deze cd beter is dan trashed lost & strungout.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-07-2005 18:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Gelukkig is iedereen al lang vergeten wie Child_of_bodom_PU nu eigelijk is

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-07-2005 18:32 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2005 17:54 schreef metaldennis89 het volgende:
Nee nog lang niet als de cd pas in september uitkomt en de single ergens in augustus dan duurt dat nog ff. Hoop dat deze cd beter is dan trashed lost & strungout.

aha, maar dat maakt niet uit, want doomsday machine van arch enemy komt dan volgens mij ook pas uit, en ik heb em nu al.

btw, vette achternaam heb je

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 10-07-2005 1:11 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ondanks de kutte titel voor het album wil ik het wel horen.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com