|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Relaxt! Hoop dat ze de vorm weer een beetje te pakken hebben. Als het op hetzelfde niveau als Follow The Reaper is dan ben ik blij! You better take a step back where ever the fuck you came from |
|
bwa vind ze wel goed , maar tis telkens hetzelfde , ben niet van plan om het te gaan kopen Faustian Spirit of the Earth |
|
o help , die cover van Britney Spears nemen die zichzelf als band nog wel serieus? Faustian Spirit of the Earth |
|
bwa, is wel eens geinig om te horen... maar om het nu op een single te gaan zetten is inderdaad een rare beslissing... |
|
quote: Ajo, je mag als band toch ook wel een lolletje trappen? |
|
tuurlijk , maar als het nu nog eens goed was , of grappig tenminste ofzo , ik vind het verschrikkelijk Faustian Spirit of the Earth |
|
Vroegah vond ik dit steengoed, ondertussen weet ik wel beter. Dat wordt een downloadertje |
|
Maar jij loopt dan ook met de rage mee Heb sowieso niks origineel van CoB. Zo origineel klinkt het namelijk ook niet. Dus. enzo. Further down the spiral, zo zouden ze hun nieuwe cd moeten noemen. Inter faeces et urinam nascimur |
|
ff dit topic naar boven kicke heb laatst t album gekocht, staan wel aardige nummers op maar t is n beetje veel van t zelfde |
|
CoB... is dat niet zoiets als 'happy metal'? If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( |
|
Ik vind Are You Dead Yet? juist een hele vooruitgang ten opzichte van het oude werk. Minder gepiel, meer echte nummers met een kop en staart, lekker drumwerk en zwaardere produktie. een sprong vooruit ten opzichte van hun eerdere CDs. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Neem vrijdag anders effe mee, kan ik 'm ook luisteren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Is goed, neem wel een paar CDtjes mee die leuk kunnen zijn She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |