|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ja maar het niets is leeg, dus het bestaat niet, want er is niets, dus het is er niet, dus het bestaat niet, kweet nog een leuke topic na 'oneindigheid' en 'het niets': 'het oneindige niets' fear my moo of wrath |
|
quote:Dat is een oneindige hoeveelheid van niets, dus niets. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nee, niets is niet leeg. Als iets leeg zou zijn, impliceer je dat het inhoud heeft, en dat heeft niets niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ook ooit een theorie gelezen dat God het universum creerde door zichzelf terug te trekken: door een stukje niets te creeren, waarin 'we' konden ontstaan. Maar dat is gewoon een vaag idee |
|
quote: ja maar als het niet leeg is dan impliceer dat er iets in is en dan is het ook niets! fear my moo of wrath |
|
quote: Cool cool.. Inspirerend Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
misschien is het niets het oneindige. |
|
het oneindige? Da's niets "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Check dit: quote: Van http://involution.org/abyss.html Zelf ben ik het er niet mee eens en zie creatie als een dis-entropisering van de ultieme entropie. Vermixt met de entropisering van de ultieme dis-entropie (big bang) natuurlijk. |
|
Als je dood gaat is er geen hemel is er geen hel is er geen god geen allah helemaal niks er is alleen zwart en eigenlijk zelfs dat niet het is moeilijk voor te stellen maar er je kunt dan niet meer denken niet in jezelf praten je bent je niet bewust van wat er zich afspeeld. dus dat is volgens mij het niets... Nabua Vonveilla |
|
quote: ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ (gewoon copy ja) ik zou eerst es het topic doorlezen voor ik me aan zulke uitspraken waag... |
|
neej, te veel werk;-) Nabua Vonveilla |
|
Het niets bestaat niet want als je aan niets denk denk je aan iets...Welk filosofisch mens heeft dat ooit gezegd..Had beter wat opgelet op school denk ik Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: als ik je ogen uitsteek is er ook niets fear my moo of wrath |
|
quote: Het is niet omdat we er niet over kunnen nadenken met onze hersentjes, dat het niet bestaat hee.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
juste... Aannemen dat alles wat wij niet kunnen verzinnen niet bestaat is een bietje arrogant, en het staat natuurlijk de wetenschap in de weg. (niet dat ik zo'n wetenschappelijk liefhebber ben hoor maar af en toe vinden ze wel eens wat goeds uit) [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 25-03-2003 22:34] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Pfff -->Ja leuk --> op een fout topic je fantasieen delen over het niets! ZEKER NIETS BETERS TE DOEN??? zucht, moest er uit.... **pacman is crawling back into his cage** [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 25-03-2003 23:43] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
spuit 11 weer... |
|
Zonder gasten zoals ik zou je niet zo'n topic als dit kunnen openen en open houden voor 1 dag. [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 25-03-2003 23:50] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
and that's utterly gay |
|
utterly???? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Gutterly (en ja het topic mag van mij ondertussen ook wel dicht hehe) Zenial |
|
wat een topic van niets |
|
neej, want het topic bestaat, als het een topic van niets was, zou het niet bestaan fear my moo of wrath |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |