|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is nou de absolute Top 10 Power Metal bands ??? Tell Us !! Stay Heavy, Sleeping Sun and Talena |
|
Maar effe beginnen met Iced Earth en Blind Guardian dan ?? |
|
Blind Guardian op nr 1!! gevold door rhapsody daarna Iced Earth I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Iron Maiden Blind Guardian Rhapsody |
|
Niet te vergeten Stratovarius en Sonata Artica |
|
Ja Rhapsody precies haha Stay Heavy |
|
Well, let's put mine in here too. 1) Iced Earth 2) Nightwish 3) Rhapsody 4) Kamelot 5) Edguy 6) Labÿrinth 7) Children Of Bodom 8) Gamma Ray 9) Blind Guardian 10) Hammerfall Stay Heavy !! |
|
Children of Bodom powermetal??? Ik weet nie hoor, heb weinig verstand van genres etc. maar dat komt me erg vreemd voor... Dead things grow from deep inside... |
|
Ik weet ook niet echt veel van wat nou precies de verschillen binnen die genres zijn, maar idd, children of bodom is volgens mij niet echt power metal, ik denk dan toch meer een kruising tussen black en power metal, correct me if im wrong Children of bodom heerst trouwens wel 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Bodom is volgens mij ook geen power, meer black....met een mischien een vleugje power..tja ik weet het ook niet I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
1) Stratovarius 2) Iced Earth 3) Sonata Arctica 4) Iron Maiden 5) Blind Guardian 6) Rhapsody 7) Luca Turilli 8) Hammerfall 9) Wicked Maraya 10) Mystic I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: Couldn't agree more... Wist alleen niet dat dit ook Power Metal was, 'k dacht Progressive of Symphonic Metal |
|
Is nevermore powermetal ?? ... anders is dat mijn favoriet |
|
quote: Als dat zo is dan hebben Nevermore en Symphony X bij een gedeelde 1e plaats. Ik kan me (bij de bands die ik ken) geen betere voorstellen |
|
Bodom is zeker wel Power Metal, maar er zit natuurlijk een Black / Death zang in. Maar ja, het is nogal erg moeilijk om een band in een soort te plaatsen, Rhapsody bv is ook erg Sympho maar ook toch wel Power, maar ja. Stay Heavy !! |
|
Ik wil je geen ongelijk geven, maar Bodom wordt niet vaak als Power Metal omschreven. Ik ken de muziek (doordrenkt van Power Metal), maar zou dat PERSOONLIJK ook niet doen. Produkie te heavy en 't lijkt wel alsof je als je te hard bent in een harder genre wordt 'gestopt' (Toelichting: Power met Black is al gauw Black met Power invloeden). Ik geef toe, 't blijft twijfelachtig. |
|
Op zich is het natuurlijk totaal onbelangrijk in welk metalhokje een band past I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Inderdaad! Dead things grow from deep inside... |
|
Gij hebt beiden gelijk. 't is onbelangrijk, muziek is goed of slecht, onafhankelijk van het label/genre. Maar om ON-TOPIC te blijven is het wel handig te weten wat bedoelt wordt. |
|
1 stratovarius 2 sonata artica 3 hammerfall 4 blind-guardian 5 rhapsody 6 camelot 7 avantasia 8 symphony x 9 nightwish 10 epica i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
1. Symphony X 2. Kamelot 3. Labÿrinth Verder weet ik het niet.. Veel die al genoemd zijn kunnen sowieso nog wel in de top 10. Heb niet echt veel nieuwe bands toe te voegen.. zo kan ie wel weer |
|
quote: Ga jij je 'ns in 'n hoekje zitten schamen... Epica power metal, ja hoor... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Niemand bekend met Dragonforce? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Jewel, maar om het goed te noemen gaat nogal ver. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:wat wou je Epica dan noemen??? stijl is zelfde als After Forever, en zeg nu niet Gothicmetal A.U.B Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |