|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nocturnal Rites www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
de nummer 1 bij mij van de nederlandse heavy metal bands is: methusalem nog niet echt bekent maar ze gaan het wel maken www.metusalem.tk kun je mp3 d/l |
|
quote:je vergeet methusalem hahah |
|
quote: Vertel; hoe is de productie? Ik egerde me eerst aan de keyboeards die ver op de achtergrond zaten enz; maar na heel veel luisterend begon ik de plaat juist beter geproduceerd dan alle andere 'heldere' producties... damn superstrakke sound. En ik hoop dat ze niet trager geworden zijn? |
|
quote: Voornamelijk meer van hetzelfde. Life doesn't get much better than this! |
|
Dat klinkt goed |
|
quote: Hmm ik vind Ritual Steel en Sacred Steel meer richting heavy, de eerste met wat epische invloeden.. wel powerful hehe Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Mja, twijfelgevalletjes inderdaad, maargoed, maar 2 namen noemen vind ik ook zo karig. Life doesn't get much better than this! |
|
Tjah, het is zo moeilijk tegenwoordig. Het lijkt wel of alles verschuift. Venom mag geen black genoemd meer worden, possessed geen death en nu wil ik een power metal band als Omen ook niet echt vergelijken met de huidige power metal bands. Ik, Wil Schuurman |
|
Ken alleen Blind Guardian, Iced Earth hiervan en die vind ik beide heel goed. Ken ook nog Hammerfall maar dat vind ik niet echt geweldig... There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Dat is doom metal, maar dan melodich. Snappie? Maargoed, over genres zullen altijd meningsverschillen blijven. Kga over een jaar muziekwetenschap studeren. Zal na die studie alles zelf is indelen. Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
quote: Manowar is power metal ? etcetera |
|
Jazeker wel, zij zijn begonnen met die onzin teksten. "Death To False Metal!" etc. |
|
Wat dachten jullie van Meliah Rage ?? |
|
Meliah Rage is een beetje meer speed/thrash dan powermetal...wel een leuke band maar niet echt bijzonder, Kill To Survive is een aardig goed album....maar ver veheven boven al dat eunuchen gezang! |
|
Als Manowar, Rhapsody en Iced Earth Power-metal zijn...wat is dan hun gemeenschappelijke factor dat hun dat label geeft ? Zowel muzikaal als op gebied van lyrics hebben ze weinig gemeenschappelijk. niet ? |
|
De "Power" ?? |
|
quote: Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat Manowar en Iced Earth geen power metal zijn, maar gewoon heavy metal (net als Iron Maiden en Judas Priest). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Manowar is geen powermetal, iced earth wel (vind ik... ) |
|
quote: Zeker de laatste IE vind ik behoorlijk heavy metal (door Tim Owens' zang), maar Rhapsody en Manowar hebben gemeen dat manOwar 'basic' powermetal is en Rhapsody bombarische, symphonische powermetal |
|
quote: Nou, misschien het feit dat het allemaal gay is? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Goh, hoezo voldoen aan een stereotype zeg. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Doe niet zo triest zeg |
|
quote: Vind ik ook, geldt zeker voor Iced Earth. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |