|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
heeeeuj aerodis versteent en tjokkefoll! |
|
Iedereen een gezellig en WIT nieuwjaar gewenst Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Beste wensen iedereen! Opdat 2003 een jaar wordt vol genot! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hihi, ik heb m'n profiel veranderd, ik ben weer m'n ouwe zelf Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hoei, goed plan! Zullen we met zijn tweeen wat plezier maken? |
|
Ja, tuurlijk, nog steeds niet zeker of je een mannetje of een vrouwtje bent? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik kan niet meteen een reden bedenken waarom niet.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hetzelfde voor jou, meid! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
WHRRRAAAAA VOMIT ON GOD'S CHILD RRRRRRRRIP THE SACRED FLESSSSHHHHH-AH GLORY, GLORY ARMAGEDDON |
|
... aftellen tot de Joods-Christelijke klok niet meer klinkt ... Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
Whahaha!!!!!!!! Gelukkig Nieuw Jaar Mensen!!!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Van hetzelfde! |
|
damn, leuk zo'n feestje, 20 mensen over de vloer gehad mijn huis is 1 grote teringzooi wel nog een hoop wodka over, dus zaterdag weer feest! TJOKKEFOLL! |
|
Fijn nieuwjaar iedereen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Een heel gelukkig nieuwjaar iedereen |
|
een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Me hele tuin ligt vol met vuurwerk. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 01-01-2003 11:50] |
|
hmm nieuwe cd's |
|
Iedereen een goed jaar met veel metal en bier. Bazzio Attacks!!! |
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst allemaal met teveel metal en een overvloed aan bier Kankerlul |
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Iedereen een geweldig metalen 2003! |
|
Dat het bier rijkelijk moge vloeien en veel metal in 2003! Proost! Gelukkig nieuwjaar Z-emmers Don't blush when I rip you open |
|
Hey allemaal, vanuit 'n woonkamer, stinkend nr walgelijke sigarettenrook, plakkend van den alcohol op de vloer en net al 'n afwas achter de rug maar met 'n GEWELDIGE BIOMECHANICAL uit de boksen... (dé cd van 2002 !!!!!!!!!!!!!!!!!) N GEWELDIG 2003 toegewenst !! Mijn voornemens voor 't jaar ?? Jaar 6 van m'n 10-jaren plan ! Born to loose, LIVE TO WIN !!!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |