![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dubbelpost; het nieuwe jaar begint goed! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-01-2003 13:40] ![]() |
|
Mensen allen een geweldig jaar toegewenst ![]() ![]() |
|
veel geluk in het nieuwe jaar luitjes ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Een goed metal jaar voor iedereen! ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
iedereen alleen maar goeds voor het komende jaar! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
TOET !!!!!! ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
De allerbeste wensen voor het aankomende jaar allemaal! ![]() quote:Ik weet nou eigenlijk niet of ik heel hard moet lachen of heel veel medelij moet hebben... ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Vielen Rutsch in neues Jahr ![]() ![]() true disco chick ![]() |
|
En dat er maar veel mooie foto's gepost mogen worden in het nieuwe jaar! ![]() ![]() |
|
BUAAAAAAAARGH! Ik leef ook weer ![]() Gelukkig nieuwjaar mensen! ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Ik wens iedereen alles toe voor het nieuwe jaar wat tot nu toe in dit topic is toegewenst! ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Doe niet zo tof. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 01-01-2003 15:01] Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Hij was aan zijn posts te zien rond dat tijdstip best wel aan de drank, dus je hoeft geen medelijden met hem te hebben ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Ja, hij had gewoon die post al getypt. En om 0:03, na een glas champagne, klikte hij snel nog even op "Posten die hap!" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Dat jullie maar veel goede cd's mogen kopen ![]() ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
arrrgghhh, ik leef weer ietwat. heppie heppie nieuw jaar enzo. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Dit jaar alleen maar HARDER!! ![]() ![]() |
|
Allemaal een ontzettend goed nieuw jaar toegwenst en dat al het goeds jullie mag overkomen. En dat we alleen nog maar meer Metal zullen horen dan vorig jaar!! ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
en nog meer van hetzelfde. ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
Beste wensen aan iedereen ![]() ![]() |
|
Onheilig nieuwjaar allemaal. ![]() |
|
beste wensen aan iedereen die hier komt ![]() |
|
de beste wensen ![]() ![]() ![]() ![]() No meat is sweater ![]() |
|
Dat iedereen maar veel voorspoed mag ondervinden in het nieuwe jaar ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |